Jun 8, 2009

oiii sakit oii.. oii sakit oii..

tetiba aku gelak sorang2 bila teringat 1 insiden yg berlaku smlm. siyes laa aku ssh nk benti ketawa bila teringat kan insiden tu. samaada teringat sejurus lps insiden atau waaaaaaaay long after the insiden, cth: harini. skrg pun aku leh ketawa tetiba.

jap, nk gelak.. ROFL!!

oke, smlm aku g alamanda. saje jln2 cr aircond. panas kan smlm... parking punya laaa full! smpi kan rooftop pun full siot. xpernah2 dpt parking kat area2 parkson yg dekat ngan jln keluar tuh.. so, bila dh park situ, haruslaa turun bawah naik lif. escalator jauh sket. malas.

and pesssstaim jugak berjalan dr keta ke lif berbondong2 dgn family org lain. sll kan alah plg2 pun 1,2 keta je saing sama2.. ini, haaa 3,4 kot... makanya, penuh laa lif tersebut.

aku antara yg terawal, so aku masuk dlm siap2. dpt la sandar kt dinding. tiba2 aku terdengar.. (adui aku nk ketawa lagi!)

"oiii sakit oii.. oii sakit oii.." ada suara budak yg cam mengerang x mengerang sgt laa.. semua cam tercari2 mana dtgnya. termasuk aku.

aku toleh kanan (kiri xleh sbb dh dinding) maka ternampak laa seorang budak lelaki anggaran umo dlm 8 thn kot.. yg masih mengulang2 dialog yg sama. "oiii sakit oii.. oii sakit oii.."

sorang pun wat taktau kat dia. igt dia gurau2.. tp aku tgk lg.. dia berdiri in between abg dia (kt blkg) and sorang kakak yg baya2 aku yg tgh dukung budak. korang faham kan bila aku citer ramai masuk lif td means lif penuh kannn...

kakak ni, dia pakai beg sandang blkg. andddd dia nyer beg betul-betulllll kt muka budak tu! jd korang bygkan laaa betapa seksanya adik tuh terhimpit antara abang dia & beg kakak tuh! abg dia bukan nya tlg pun.. mmg mulut dia betul2 cium beg kakak tu lah..

nasib baik kakak tu sedar & ckp,"ehh sori sori.. lupa lak pakai beg!"

org2 dlm lif tu smer gelak laaa sket.. smer stok cover baekkk nyer. aku lagilaaa.. sebelah je! xkan nk gelakkan gile2 kt situ walau hakikatnya mmg aku nk ketawa dekah2nyer kat dia!

kuar2 lif je, saki baki ketawa aku keluar gak laa sket2. tp aku pastikan aku dh jauh dr budak td. siyes aku xleh pandang muka dia wei.. & dialog tu masih terngiang2 kat telinga aku... hingga kini.. yg membuatkan aku gelak balik tiap kali teringat.. sorry dik!

"oiii sakit oii.. oii sakit oii.."

6 comments:

Unknown said...

dapat akak bayangkan kecomelan budak itu, ha ha ha

Unknown said...

sangat comel! sambil dia sound2 tu tetap menguntumkan senyuman. bagus PR adik tuh... *tetibe ketawa lg bila teringat muka dia~

Siti Nornadiah said...

tajuk entry jer dah bwat aku tergelak2..

cian..:)

Unknown said...

cian kan.. ko lum dgr intonasi dia meminta tlg lg.. huhu!!

YanTzAnabella said...

hahahahhah...leh kah aku ketawa..(vitatang kan)hahaha..tapi klaka oke...hadoyaii

Unknown said...

boleh ajer... :)