Jun 11, 2009

apa benda aku nak beli niiiii???!!! *tarik2 rambut

"what kind of gift would you like to give? do you want them to remember you, or the gift?"
soalan cepucemas ni diajukan oleh seorang colleague aku tp bukan kepada aku tp kat sorang member aku ni yg dok pening pikir hadiah apa yg dia nk bg kat bakal kakak ipar dia sempena besday dinner wiken nih... mcm2 idea kitorang bagi, adaaaaa je yg dia bantah!

bila pikir2 balik, hmmm kalau aku lah kan, hofkos la nk dia ingat kt aku... so dat bila dia tengok hadiah tu dia ingat kat aku. org lain aku xtau la kan, tp agak kesentapan laa sket kalau ada org tunjuk 1 barang kat kita & x sedar langsung yg sebenarnya kita yg bg kat dia. lagi sentap kalau dia ckp ORANG LAIN yg bagi. hadoiiiyai~

yelaa.. kalau artis ke socialite ke org2 pemes ke.. mebe la kot seksa nk ingat ni dari sape.. itu dari sapa.. maklum ler byk bebenau hadiah nya.. aku xpernah kawan ngan artis *eh ada, tp xpernah bg gift. haha!! so xde lg kot kwn2 aku yg dpt hadiah berdozen2 sampai xcam menda alah tu dari polan yg mana..

stgh org sampai saiko2 nk cari hadiah nyer pasal. sudahnya, nan ado!~ kekeke.. relaks.. pd aku, biarla ikhlas dr hati. ada orang kata, even bg batu pun, kalau betul ikhlas, sampai bila2 pun dia akan simpan!

and yes, aku pernah dpt batu & aku mmg simpan sampai skrg.

2 comments:

Siti Nornadiah said...

batu?
idea yang bgs..:)

Unknown said...

ia menarik & unik.