Jun 5, 2009

bila mimpi jadi realiti?

mlm td aku mimpi, ada org call aku... aku x igt dia pomot ape tp smthg to do with environment gak laa...

bila aku ckp, "no thank u" (sbb aku da tade duit ms tuh)
dia terus ckp, "but u're an environmentalist rite?" erk! cam tau2 lak dia.. tp xde la aktif bebenor... wat mana yg larat jer..
tp aku determined giler jwb, "sokay.. sokay.. thanx neway.." gile berhemah & sopan santun lg. haha!

pelik gak, nape dpt mimpi camtu.. mmg cam real. punyala asyik masyuk dlm alam mimpi smpi bgn pun lewat. huhu! bila bgn pg td, aku konfius, "harini ari apa arrr?? jumaat ke sabtu?" gile lost wey!!

bila masuk opis lambat tp nasib bos xde, baru aku ter fikir relevannya mimpi tuh.. rupa2nya, harini adalah WORLD ENVIRONMENT DAY la babe... kekeke.. sampai masuk ke mimpi marketing plan diorang eh..

so utk semua2, Selamat Hari Alam Sekitar. peliharalah alam sekitar kita. jgn sampai Incik Karam Singh Walia buat lawatan mengejut ke kawasan anda. di samping muka glemer masuk buletin utama, anda juga akan mendapat saman kompaun dr majlis bandaran/daerah anda. *oke yg ni aku reka! tp masuk tv tu ada harapan la sket.. pandai2 la nyelit muka in between dia angkat2 tgn tuh.. kekekeke...

sayangi bumi kita. muahss!! pekata korang share2 sket tips korang utk menyelamatkan bumi? * dh mcm gaban lak rasa~

2 comments:

Siti Nornadiah said...

sgt aktivis yang berjaya oke..
smpai msk mimpi..
tak heran lah esk ko plak ganti mr karam..

weeewittt..

miss kura-kura suka kan kedamaian..
so true!!
:)

Unknown said...

apa yg penting?
kerjaaaasama..

haha!! share tips pliss...