Jun 30, 2009

cerita busuk

selalunya, time bila korang dpt idea utk update blog? adakah korang akan terus taip bila idea mari, ataupun korang peram,peram & peram sampai masam? dan di manakah korang sering berada bila idea itu mari?

aku saje je tanya kot2 ada persamaan ngan aku. hehe.. tp citer ni busuk sket la ehh..

sbb aku sll dpt idea bila aku dok dlm 'bilik termenung'. kdg2 je time driving / berjalan sorang2 kt parking lot. mcm2 yg perkara aku fikirkan bila aku dok dlm bilik tu. apa nk buat lepas ni, apa yg sedang berlaku skang, apa perasaan aku skang, apa yg perlu aku buat in future, muhasabah & muhasarawak segala2nya yg terlintas dlm pala otak mental aku. imaginasi terlampau.

tp selalunya bila aku melangkah keluar aje dr bilik tu, otometik semua yg aku fikirkan / plan hilang tah ke mana. cth plg senang.. tgh lepak2 dlm tu, skali terpikir, ehh arini bday dia ni laa.. hmm nnt nk wish kt sms lah.. nnt2 bila free kang wish kt fb plak.

sudahnya, smpi ke besok aku x wish! busuk punya olang!!

2 comments:

Unknown said...

dikk, ko ikutlah peel akak ni, ada buku kecik yang sentiasa di sisi, asal ideo gilor akak terbit, habih akak conteng kan dulu, ada masa baru di olah menjadi satu cerita merepek yang melalut. sekian tips akak beddahhh untuk hari ni.

Unknown said...

ahaha! marveles lah akak ni.. nnt sy folo. jgn buku kecik tu pun hilang gak, sudah! timekasih akak beddahhhh... :D