Jun 14, 2009

mungkin nanti aku perlu ke kg kuantan

kelip2 ku sangka api,
kalau api mana puntung nya,
hilang ghaib ku sangka mati,
kalau mati, mana kuburnya....

mlm td aku nampak sekawan besar kelip2 yg membuat aksi2 akrobatik yg sgt mengagumkan! mcm2 formasi dengan pelbagai warna2 meriah. bentuk2 superhero, bunga mawar di dlm balang yg melompat 1 per 1, ada jugak yg buat aksi komet menghempas bumi. sekali tu, ada bentuk buih2 memenuhi langit pekat. sangat2 cantik. sempat rekod guna videocam & kamera.

mmg best sgt2!!! rasa cam malam jangan laa cepat berakhir. aku xtau plak yg kelip2 ada mcm2 warna selain dr kuning... dan pergerakan mereka sgt pantas! ia nya begitu indah.... umpama dlm mimpi...

usai pertunjukan, aku berpaling... dan terlihat bantal. hmmm?

aku bermimpi lg rupanya... tgk jam, masih awal.. aku menyambung tido lg & melakar mimpi yg lain pula..

4 comments:

Anonymous said...

beben,
aku kira tahap ke'stress'san kau sudah tahap maximum.
bila kau mahu apply cuti??

Unknown said...

nnt nk raya kang aku apply..
kakakaka!!!

fulus tadak laa.. lupakan aje hasrat cuti2 malaysia itew.. optimize kan wiken utk cuti2 yg lebih cost-effective.. huhu!

malkomal said...

ben, rajin ko memblog yer.. slalu aku dihadapkan dgn status2 facebook ko.. ehehehe..

-akmal-
Xteknikjb

Unknown said...

haha.. ala mal.. sini je laa tmpt aku merapu tanpa batasan..