Jun 13, 2009

bak kata Rashid Sibir, "bolehlaaa.. dari tak ada..."

orang lain g bercuti, aku lak takat mimpi g bercuti aje~

nama pun dalam mimpi, haruslaaa indah belaka kan..... cantik toksah kata laaa tempat tu.. happening.. makanan pun meriah, tp sedap ke x tak sempat lak nk merasa... sbb ada drama plak tetibe.. rasa cam jadi hero lak masa tuh..

bila terjaga, semua hilang. sikit demi sikit... perlahan aku pujuk diri sendiri.
takpe.. rezeki ada di mana2.
kalau nasib baik, bertemu juga.
thn lps kan dah bercuti?
simpan aje duit yg ada, utk belanja kawen nanti.

4 comments:

Siti Nornadiah said...

hemm..
kau mimpi aku pon sekadar mimpi..

ptt la aku mimpi 2 3 kali..
sobss..

nk jgak pujuk diri..da pg last year..

:(


p/s : kawen??yayyyyyyyyy..im happy for yew..kumpul dwet cepat2 taw!

Habang said...

bercuti, pergh.perkataan yang menyelerakan..
aku skrg teringat kat satu tempat percutian je,
Cameron Highlands,
kena lak kat ade satu tempat nama Desa Anthurium.
memang mengancam la kat situ, mcm syurga dunia.semua benda free.makan free, tu yg paling besh..

p/s: Selamat mengumpul duit untuk berkahwin.

Anonymous said...

adoi la beben,
sedey aku dengar,
cam kesah aku pon ade jugak..
mimpi la aje...

huhu..
kawen ben? hoik hoik hoik...i loike.

Unknown said...

nad: mimpijugak ehh... asal xjumpe ko dlm tu? haha..

roul: x abih2 pomot anturium dia tuh... haha!!

naza: mimpi itu 1 motivasi. :)