Jun 3, 2009

khenapha harrr??

Apakah yg terjadi apabila hidung anda tersumbat disertai cairan & rasa geli2an dlm hidung yg memaksa anda menutup mata & bersin? Pilih mana yg berkenaan.

  • deria bau & rasa terbatas
  • nk bernafas susah
  • suara sengau
  • mata sembab
  • hidung merah & ada harapan melecet sbb asyik lap ngan tisu
  • gatal+geli2 pada tekak
  • nafsu makan terbantut sbb rasa mcm xleh bernafas bila nk telan mknn dgn rasa stuffy kt hidung
  • semua di atas

tp apsal aku asyik rasa nk makan har?? makan roti rasa cam makan span.. mkn nasi cam makan pasir. sambil menguyah aku terfikir, kalau lah boleh bernafas melalui telinga....

6 comments:

Unknown said...

"hidung anda tersumbat disertai cairan & rasa geli2an dlm hidung yg memaksa anda menutup mata & bersin? " - ish ko ni dikkk, buat akak penat jer nak buat aksi ni lelebih lagi nak geli2 kan hidung tu, penderaan blogger ni namanya, ha ha ha. ko asyik nak makan jer ? dah bape lama tak makan obat cacing ni, badan kuruih, makan banyak, jealous woooo

Siti Nornadiah said...

pg jmp doktor!

Anonymous said...

adoi...beben..beben..

aku suke blog yg aku bace bleh wat aku gelak..or aku pikir..

blog ko..one of 'em...kuikuikui..
bnapas melalui tinge ek...

Unknown said...

kak shibam: hmm agak lama x mkn ubt cacing.. last ms skola rendah kot. agaknye cacing2 tu berpesta muda mudi kot dlm perut saya???

nanad: hmm td da mintak ubt sesmer x ngantuk. leh arr mkn kt opis esok. huhu! keje manyak maa.. bos lak xde.. rugi woo cutiii! haha!

naza: mekasih.. mekasih.. hehe.. amacam, dh penah try benapas ikut tinger? :p

Diana Ishak said...

tak kisah la apa dia nak jadik pun janji aku carik ubat selsema and tido.




btw, ko follower blog zara ke? hehe

Unknown said...

time keje xleh mkn ubt yg ngantuk2.. tu yg dok rasa nk mkn sajo.

oh anyway,saje follow aritu kot2 dpt masuk blog dia balik. harammmm xdapek!! haha!