Jun 22, 2009

muhasabah diri

1. Bekas kekasih saya adalah :
beberapa manusia yang x ditakdirkan hidup bersama saya.

2. Saya sedang mendengar :
Bukan Superstar diselangi bunyi2 kibod

3. Mungkin saya patut:
fikir apa yg perlu saya buat sebelum tahun 2010

4. Saya suka :
coklat. sgt2.

5. Sahabat-sahabat baik saya :
ada yg hanya sahabat pada nama & bukan pada ikatan

6. Saya tak paham :
kenapa saya masih gigih fikir jawapan2 soalan ni. susah siot!!!!

7. Saya kehilangan :
kata2 sewaktu bergaduh. bodoh kan?!

8. Ramai yang berkata :
"hello" bila buat/terima call tp bg salam bila call bakal mak mentua.

9. Makna nama saya :
yang terpuji

10. Cinta itu :
anugerah. nasib la kalau x dapat. not my loss.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
bermain kata2 as if dia xpernah buat begitu.

12. Saya akan cuba :
tambah lg berat badan yg susah-naik-tapi-senang-turun nih. penat laa dgr org sound2.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
yg berbeza2 mengikut siapa yg mengungkapnya.

14. Telefon bimbit saya :
dah jarang berbunyi.

15. Bila saya terjaga dari tidur :
"hmphhh gelap lg.." zzzZZzzz

16. Saya paling meluat apabila :
rasa marah sgt2 tp xleh keluarkan kata2 kesat sbb risau akan mengguris hati org. >___<

17. Pesta/Parti adalah :
tempat di mana susah nk jumpa org yg bersedih kecuali dia dipaksa dtg / ternampak boifren nyer cium perempuan lain.

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
sejenis binatang di taman arnab. ya ampunnn somellll ya hamattttt!!!

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
semasa sy jd kanak2. even asyik kena marah tp tetap enjoy life & x pernah nk emo2.

20. Hari ini :
mcm xde citer best kt tv jer..

21. Malam ini saya akan :
pening fikir nak makan katner..

22. Esok pula saya akan :
masuk opis lambat utk bwk mak g pusat kesihatan kalau adik kena keja pg.

23. Saya betul-betul inginkan :
hidup yang selalu (bukan sentiasa) bahagia.

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
saya terpandang baju baru yg dipakai. haha!

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
dua2 mampu menghabiskan duit dengan kadar segera bila kita terleka.

26. Makanan Barat atau Jepun :
x mampu menandingi masakan melayu. bias gile!

27. Bilik yang terang atau gelap:
tiada maknanya pd anda kalau bilik itu bukan milik anda. jgn sebok!

28. Makanan segera adalah :
makanan yg org tau xsihat dimakan sll tp tetap makan gak at least seminggu sekali.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?"
emilia, jordan asked u to return his call."

30. Siapa yang anda nak Tag?
you, you and you..

5 comments:

Siti Nornadiah said...

17. Pesta/Parti adalah :
tempat di mana susah nk jumpa org yg bersedih kecuali dia dipaksa dtg / ternampak boifren nyer cium perempuan lain.

kerji!
gler sedeyh nk mati lah weyh!
hahahha!!

Unknown said...

hahah!! sian kan dia...?

Siti Nornadiah said...

bwat nye boifren dier gie pesta malam indonesia..

amik kau..cium org indon..
lagi lah meraung..:)

Anonymous said...

hoh..mende tu meme sien..

tapi aku suke hok nombo duapolosembilen...

ehem...rase cam blakon dalam ugly betty...takpon citer Devil who wears Prada. aaaaaaaaaaaaaahahaha..

Unknown said...

hayoo sorilaaa lmbt gilakk reply kt korang...

nad: ewwww xkisahlaaa sape2pon dia ciom.. harus aku calarkan keta dia otw balik. haha!!

naza: sker no 29?? suke ke asik2 kena angkat call utk org & amik msg? penat okayyy.. x tenang nk wat keje.. huhu~

baidewei, aku rasa aku slh jwb utk soklan no 24.
jawapan yg sepatutnya adalah begini..
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
anda tidak dpt melihat wajah saya kerana kita berada di dlm rumah yg berlainan..

sekian, terima kasih..