Jun 8, 2009

kenapala aku x cuti hari ni?

ya ampun sangap nyer haku arini.. (baru aje aku taip ayat ni tetibe anak boss skype nk bg keje lak~ tp sket je request dia.. takat mintak file jer.. siap dh pun.)

kalau harini bz cam hari2 biasa, xde la terasa sgt masa berjalan. tau2 "ehh dh kol 5? bila kol 3??!!" sgt xsedar oke.. wahh terasa cam pekerja contoh lak kejap. kejap je laa...

sll nya hari isnin adalah jam bekerja yg plg sekejap skali. org lain hari jumaat kannn.. faham2 je la.. tp aku isnin, sbb jumaat lunch hour sama cam hari2 lain. kenapa hari isnin??

sbb tiap isnin ada weekly meeting kol 10. paling2 bangsat 1jam dok dlm bilik meeting. kalau xcukup korum, stgh jam dh setel. kalau smer ada & mcm2 lak yg nk diapdet, smpi sejam stgh~ sdgkan aku nyer update setakat 2,3 minit jer... sangap dowh dok dlm tu lama2.

bila dh abis meeting, bukannya terus wat keje. tp g kejar facebook, blog, online paper yg ditinggalkan tadi. tot tet tot tet, dh kol 12.. lunch hour. lps lunch laa gamaknya baru start wat keje. tp kalau aku rajin, usai meeting, trus zasssss wat keje.

tp arini bos aku cuti. so xde la meeting. extra 1 hour dah.. tambah lak keje aku pending kat pihak lain, extra lg 7 hours. hoh!!!

sket2 tgk jam. sket2 tgk jam. sabar...sabar... lg 7 jam lebih jer.. jenuh otak aku mikio ape laa aku nk wat arini.. nk buat cover story article, gambar x complete lg.. nk wat cover magazine, gambar latest si megan fox belum sampai2 lg. kalau laa terpaksa gak guna gambar yg al-super buruks itu, makanya peminat2 megan fox pasni mungkin akan membakar majalah yg aku buat nih.. terpaksa la aku wat extreme make over kt gambar tuh... *siapa cakap megan fox sentiasa cantik depan kamera??? emo tetibe..

and aku arini terasa nak list kan makanan2 yg teringin aku nak bedal.. tetiba! biasalaa nafsu menguasai segala. opppp... jap2.. check wallet.. hmm nampak nya kuasa ringgit mengatasi nafsu skang nih.. ~___~

tp untuk tujuan verangan + isi masa lapang, aku nk listkan jugak!
  1. big apple donat - nak alien!!
  2. secret recipe - da lama x order spagetti meatball
  3. kfc - walau pedas tp sedap!
  4. tomyam + ns putih + telur dadar kosong
  5. chipsmore & biskut tiger cecah teh o panas
  6. rendang daging
  7. choco butter cake - aku terkesima lepas ternampak kt blog orang!! lantas kepala aku tergeleng2 melihatnya sambil berdoa semoga diberi kekuatan utk membaking semula 1 hari nanti. inilah dia yg akan aku buat!!!
  8. dan craving terbesar aku adalah ASAM PEDAS!!!!
list akan bertambah bila idea mari lg...

punya la sangap sampai aku wat Ujian AQIDAH kat facebook! =__=' hoi leh thn gak sshnya.. kalau korang terer korang buatlaaa... itupun kalau korang free cam aku.. huhu!!

4 comments:

Siti Nornadiah said...

smpai on ym di ofis..
itu menunjukkan ko sgt lah free kan??

:P

Unknown said...

hehe.. aku on pun sbb ada org suruh td ler..

Unknown said...

weh ko dari hari tu nak makan asam pedas sampai ke la ni tak makan2 lagi ker, masak lah oiiiiiii

Unknown said...

hahahaha!!! xmo bg alasan nnt sure kak shibam ada idea nk dushum balik nyer.. kekekeke!!!