Jul 30, 2009

WANTED! dead or.. DEAD!


mlm td g menonton kisah hidup sedara di atas ni.. igt kejap, rupanya dekat 2jam setengah. patutlaa lenguh2 lutut aku. kol 12 baru habis cite nih.. nasib x tertido!

tp aku rasa korang xkan tertido kot tgk cite camni. ngan bang! bang! nyer smer.. aku malas nk wiki citer ni b4 tgk sbb aku nak ada elemen seprais pada jalan cerita dia. ternyata berbaloi~ 5 bintang bling bling aku bg. cukup2 la..

cakap pasal seprais ni, masa menonton movie ni pun aku ter seprais gak ngan makhluk yg dok sebelah aku ni. berborak2 masa movie 1 hal... ey nak bercinta g la dekat park sana.. BATUK2 masa movie dah 2 hal!

eyh, tau x skang ni musim apa? bukan musim durian, mangkok! ni musim selesema khinjir tau tak? ko batuk2 ni igt leh cover ngan bunyi pistol ke har?? bukan sekali, bukan 2 kali. tp berkali2 sampai aku malas nk kira sebab sgt annoying~

aku cover mulut & hidung ngan sweater jer dgn harapan virus dia x sampai kat aku. org depan dia mmg aku kesian lar.. habis rambut dia dipenuhi virus! eewww!!

tolong la eh pada sesiapa yang rasa dirinya kurang sihat skrg ni, xyah laa gatal2 g tempat crowded & tertutup mcm movie house nih.. sah2 ko dpt makian & cacian walau pun bukan secara berdepan2. kalau naaaaak sgt tgk cerita tu, bermurah hati la sket invest la rm20 utk beli dvd kat mana2 eh. bukan utk org lain, utk kau jugakkkk...

dengan berborak2 ngan makwe & couple sebelah dia lg.. tau la korang double date. tp dlm movie house x perlu kot nak berdiskas bagai. tunggu citer habis dulu, boley? kalau naaaakk sgt berinteraksi, berbisik la woi.. xpun taip kat henfon pastu pass! haih byk kot cara lain nk berinteraksi selain dr bersuara, wahai mamat bersweater putih yang tgk kat alamanda kol 9.30 smalam... sapa kenal tolong halang dia keluar rumah utk tempoh seminggu ehh..

baidewey, aku tgk movie ni smlm...

smart siot poster dia!

p/s: ada org igt aku ni 'jelmaan' entiti.. x tenang sekejap dia bwk keta. kekeke.. biarlah ia menjadi rahsia lipatan sejarah aku. haha!! bukan selalu pown...

2 comments:

Diana Ishak said...

best ke..???

adehhh, nak kena pilih ni tgk ni ke the proposal.

Unknown said...

tgk ni dulu kak di.. citer ni nak abis dah.. the proposal baru start. leh tgk esok. huhu!