Jul 16, 2009

ketinggalan lalu kelenguhan

org lain smer beriya2 nk tgk Transformers 2. Geng Jahat pun beriya gak. aku je yg ketinggalan ketapi. lambat sket. mana tak nye, asal nk book je penuh. kecewa gak.. tp isnin lepas, akhirnyaaa dpt gak.

ecekeli, xdelaa beriya sgt nk g tgk.. sbb aku tgk promosi dia melebih2 sgt. media hype. mmg tabik spirng toing2 kt marketing & promotion team diorang! ada kwn abg aku siap beli tiket utk 6 show utk 1 HARI oke. siap amik cuti! gile fanatik tul!

hari isnin malam aritu g laa ke klcc. book tgh ari tu gak. nasib dapat.. itupun tinggal brp row je tinggal. dapat house no 10. yg kecik nye. alah, yg xde seat kt wings tu.. masuk pun xde la awal sgt.. dpt seat agak tgh la jugak... bila nk g duduk je, alahai seat tepi smpi ke tgh dh ada org duduk la.. nak tak nak, terpaksa la.. 'sorry.. excuse me... sorry.." sepanjang perjalanan.

sempit hokey!!! kalau duduk, lutut ngan seat depan lebih kurang sejengkal kot....? masa mula2 aku nk g ke seat, aku cam "camne ehhhh nk nyelit?".. tepi sekali ada sorang mamat ni ngan awek dia. aku dh agak 'melahu' di situ.. sbb serapat mana pun kaki dia kat seat, tetap gak kaki aku akan melekat ke lutut dia... camne kalau terpele'ot lalu terduduk di ribanya???!! oh noes!! dh la ayu berbaju kurung aritu~

nasib baik dia memahami. dia bangun & beri laluan. time kasihhh.. tp ada lg 4,5 seat aku kena redah.. belasah laa labuu. harap sgt2 x terpijak kaki org!

bila dah duduk, tunggu laaa trailer start.. bila dh start sangkut2 lak.. screen blank. adoiyai... dh la movie ni dekat 2 jam stgh! kol brp lak aku nk balik kangggg...

aku dh bajet2 dh. ni kalau dia x refund tiket, mesti tukar house lain ni... adala dekat 20minit nunggu. giler~ nasib baik ok gak akhirnya.

dah la citer tu lama, lapar.. dahaga.. sempit.. lenguh kaki... T___T puas aku dok silang2 kaki. nk luruskan, xleh. cramp kepala lutut~ bila habis, nk jalan pun hencot2 sket. nasib baik aku pakai sweater so x la kesejukan. kalau x, menderita!!

overall cite dia, ok laa... even ending dia aku x jangka pun. esp masa prime _____. ehh xleh btau. spoiler kt org yg lum tgk. hehe..

apa2pun, tobattt xmo tgk kt klcc lagiiiii! baik g jj cheras sltn... selesa & bahagia kaki aku. huhu!

next movie: Public Enemy.

4 comments:

Habang said...

Beshkan transformers nie,
Aku selalunya kalu g tg0k wayang keje td0 je, tg0k Long Khorn pun aku tertido.hahaha
kali nie aku agak fokus menonton movie tersebut..aku bangga.

Unknown said...

best tu best, tapiiiiiiiiiiiiiiii.....

ice age 3 lg best! hahahha!! bleh gelak secara berjemaah dengan muka pelik pakai spek 3D.

Siti Nornadiah said...

hemm..
aku dah tgk transformers..

apesal lah lambat nau dia nk letak benda alah tuh kat prime?

tp cter2 predictable (bak kate abg aku)

tak best sangat..
as we all know kalau robot mati pon still boleh hidup..

Unknown said...

haha!
cuma 1 je benda yg aku konfem xkan jadi ms movie tu.. megan fox xkan mati & kejahatan pasti muncul semula sbb later akan ada transformer 3! hahahaha!!