Jul 28, 2009

aku sayang dia

elo.. name tite regine..

*wave-wave

*bajet manje

hehe... hasil b4 tdo mlm td.. inila dia belaan aku yg plg aku syg lps kehilangan razlan & hussein. dia la pengubat duka lara aku. regine suke main cak-cak..

dulu aku simpan dia dalam keta. teman aku drive. oleh sebab kecomelannya & badan dia yg senang dibentuk2, dia selalu jadi mangsa deraan kawan aku yg bernama aboo suatu ketika dulu. aboo suke tau buat gaya2 regine mati / cedera parah. especially bila jatuh dr tempat tinggi. kadang2 aboo selit regine kat celah2 stereng! skrg regine dh selamat dok dlm bilik saje.

heeeee....

ngantuk nie.. nak regine!

13 comments:

Siti Nornadiah said...

regine awak mesti busuk kan?

brape kali awk mandi?
pakai syampoo tak pedih kan mate ker??

Unknown said...

regine mandi Cool Water jer.. gosok gigi guna Kodomo Lion! hahaha!!

Siti Nornadiah said...

kodomo lion dgn berus gigi barbie kan??

Unknown said...

haha! ben10 lah~ kakakakakka!!!

YanTzAnabella said...

meooww...~~~

Unknown said...

kuci kuci kuciiii...

Habang said...

sambung kat sini lak..br0mm br0mmm br0mmm.
hahahaha....

Unknown said...

habang! anda nak gelek regine saya kah buat bunyi sebegitu???

Anonymous said...

regina..
lepas kena selit kat stereng kete
kene ape lagi?

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..lawak lahhhhh..bela teddy dlm kete..
sangat unik lah

YanTzAnabella said...

hahahah..sambung sini laks kan,,,hahhaha

Unknown said...

naza: owh, lepas kena selit kt stereng, aboo akan buat2 bunyi,"adei adei.. tolong..tolong..." pastu dia buat2 cam regine tercampak kat alas kaki! and kedudukan dia betul2 cam org lepas eksiden atas jalan. kijaaaaaaammmm!!

yanti: tu la pasal.. sengal nye budak! nasib baik smlm dia dh tido! hahaha!!

malkomal said...

ahaha cute giler.. macam2 pose..

Unknown said...

kekeke... sbb tu aku syg dia. dia pandai akrobatik. haha!

wey mal, ko masuk lg x grup ning tu? dh sunyi sepi siot..