Jul 27, 2009

sangap ngap ngap sambil kira rambut

sangapnye harini.. pojek dh nak habis tp xleh smbg update arini sbb tgh migrate data kat website. so kena tunggu esok baru leh buat. nk masuk FB xleh la plak dr pg. igtkan tenet down dr pg td. tp aku masuk website lain, oke jer! haihh... itu sebenarnya punca sangap aku kotttt...

mata ni plak mcm di gam2. mentang2 bos takde. huhu! tp ptg kang mesti dia ada balik ni.. maklumla membawa pulang cek gaji dari HQ. harusla aku tunggu sampai dia pulang! hehehe..

hmm esok lusa kena ingatkan diri sendiri utk g klcc - bukan utk bersoping, tapi utk ke kaunter mebeng. aku nak mintak org tu print kan penyata payment keta. ingat nk wat early settlement la & nk tau brp byk lg nk kena bayar.. maklumla sebulan aku bayor lebih RM5. kakakaka!!! mcm banyak sgt je bayar extra.. ayah dh gelakkan aku siap2 dah arituh.. huhu!

ehhh, laaa dah kol 5?? aku mati2 igt skang ni kol 3. punya la x terasa masa berjalan. stagnant aje... huish.. mana bos ni? jgn smpi opis kol 7, sudah! *tapi td baru teringat, arini belum 28hb lg.. T__T dah la x sedar jam kol brp. tarikh pun aku xsedar! jgn aku xsedar aku lom balik kang, sudah!

tadi tgh ari malas nk kuar makan.. so, makan megi je la. dh lama aku simpan stok megi ni dr minggu lps. megi tomyam. dh lama x makan megi tomyam. aku agak kepelikan sket dgn paket megi yg aku ada ni. gemuk smacam.. tp x pedulikan sangat la.. tp, elok jer aku potong plastik dia, hohh??

sekali 2 paket perencah dia bagi. hambekkkkkkk...

p/s: baru aku perasan, harini aku pakai baju yang sama aku pakai 6 tahun lepas masa mula2 jejak kaki kat kompeni ni!! *tapi opis kt HQ sana la. hehe... ngan tudung2 skali sama! cuma kasut ngan beg je lain.. huhu!! nasib arini bukan anniversary aku kat kompeni..

6 comments:

YanTzAnabella said...

HAHHHAHAH...anniversary kat company kot beben...hahhaha
actually, kat opis tadi pun same, tak ley bukak fb.ntoh napew tah. then, igt java disable, tapi chat boley jey...ish...ntohla kan...

Anonymous said...

aku pon still pakai baju2 5-6 taon yg lepas...

*bukti tak tinggi2*

Siti Nornadiah said...

6 tahun lepas tuhhhhhhh..hahahh..

Unknown said...

yanti: huh, senasib la yea.. tp aku seharian xdpt masuk fb. owh, opis sini mmg ada anniversary kat company - disusuli ngan annual appraisal! huhuhuhu!!! x sker!

naza: ahakz! bukti x gemok2 utk diriku ini...

nad: haaa jgn menmain.. baju zaman skola menengah pun leh pakai lg.. stail dulu2 mmg pesen baju besar2 kotttt... baru la hikhok walaupun berbaju kurung!! kakaka!!

kebaya? apa itu?? x kenal laa..

Siti Nornadiah said...

wakakakaka...

sudeyh lah..tp ko mmg ada kebaya kan..

Unknown said...

hahaha! skang ada la.. dulu2 maneder. 1st kebaya cuma pakai masa konvo diploma jer. pastu peram 6 tahun lg!