Jul 17, 2009

berapa nilai modal insan anda?

siapalah kita untuk mentaksir nilai nya.. tp setiap kita kan ada mata, ada akal?

Wanita dua suami kahwin lagi - tajuk yg menarik tangan aku untuk mengkelik tetikus pada link yg tertera. pd yg malas baca, meh sini aku cite ikut pemahaman aku..

b4 this reported yg dia ada 2 suami. aku xtau la apa status kes tu skrg.. dia dh diceraikan 1st husband dia on March aritu. TETAPI sehari lepas valentine, dia kawen lg kat pattani. which means, masa tu (February) dia dah ada 3 suami!

cara dia kantoi adalah agak bodoh pd pemikiran aku.

5 hari lps nikah kat pattani, dia isi borang mintak transfer dr johor ke kl (dia cikgu skolah rendah di mersing). dlm borang tu, dia g isi status: 'Berkahwin' & tarikh kawen 22 November. which is aku xpasti dgn suami yg mana 1. dan yg lawaknye dia siap nafikan yg dia kawin on that date & siap konfemkan yg dia ada kt mersing ms tu.

so skang ni aku xtau la sama ada dia ni ada kecelaruan fikiran ataupun ada org menyamar jadi dia & nikah kat pattani.

she's 48 by the way.

7 comments:

Siti Nornadiah said...

gila!!

Unknown said...

kann?
igt kan lelaki je ada cawangan..

Anonymous said...

menarik cerita dunia sekarang kan beben?

hihi..

Unknown said...

cantik menarik tertarik kau mmg da bomb lah!!

haha!!

YanTzAnabella said...

hahaha..vitatang kan aku leh gelak...mmg klaka la kebodohan die tu...adoyaiii..

asrulmimhamimda said...

haha~toksah la terkezut..
kita cuma manusia..

Unknown said...

yanti: itula org ckp, sepandai2 tupai melompat...

shiro: mane tak tegezut, bile pompuan pun ada cwgn... leh bikin pilem nih!