Aug 3, 2009

Random Comments I

Kadang2 bila baca online paper, mesti kita terasa nk komen kat berita tu kan? Tapi sayangnya x semua website ada kemudahan mengomen. So, oleh sebab ini belog aku yg punya, jd aku rasa inila platform terbaik utk aku luahkan yang terbuku di hati. ceyyy kemain!

  1. Suspek bersama rakan datang ke kedai komputer berkenaan dan memaksa mangsa keluar kerana tidak puas hati ditegur. Katanya, sebaik mangsa keluar dari kedai berkenaan, suspek bersenjatakan sebilah golok terus menetak kepala mangsa sebelum melarikan diri.
    Komen: hoh, habis garang la ni?? ini mmg spesis hyena. dh buat benda x elok tau plak nak lari. mmg dasar penakut. time beramai2 mmg berani. org camni patut di hantar je ke afghanistan ke palestin ke.. seronok sgt pegang senjata bahaya.
  2. Mayat bayi perempuan dipercayai baru dilahirkan ditemui dengan keadaan kepalanya terperosok dan tersepit dalam mangkuk tandas di Sekolah Menengah Agama (SMA) Gurun, dekat sini, pagi semalam.
    Komen: yang ditahan tu wanita 30-an. xtau la camna wanita tu leh masuk kawasan skolah masa weekend aritu. either dia sengaja buang, atau terberanak dlm toilet, kita x tau. kalau dia terberanak, nape dia x call for help? kalau mmg sengaja buang, aku lost word. xtau apa istilah yg lebih sesuai utk manusia camni. mungkin, "kecik2 xmau mampos! bila besar menyusahkan orang!"
  3. mangsa dimasukkan ke hospital berkenaan pada 29 Julai lalu dengan simptom demam selama satu hari, tanpa simptom batuk dan tanda lain gangguan pernafasan.
    Komen: wei scaryyy... demam 1 hari je oke, esoknya masuk ICU, tulat innalillah! sesapa yg ada rasa2 nak demam, better be careful okeh!
  4. Sumber berkata, dalam kejadian kira-kira jam 3 pagi Khamis lalu, pemilik taska berkenaan dikatakan datang ke premis berkenaan untuk melakukan pemeriksaan mengejut.

    “Apabila pemeriksaan dilakukan, dia terkejut apabila mendapati guru dan teman lelakinya itu sedang nyenyak tidur di atas tilam dalam keadaan bogel.
    Komen: sian.. bopren xde duit nak sewa hotel. nak ajak kawin apetah lagi...
dah la kot. aku xlarat nk pk / baca apa2 lg.

4 comments:

Anonymous said...

babe.
aku ada light fever..apa2 aku mintak maap dari ujung rambot sampai ujung kaki noh...

yang no 4 tu memang paling sangat amat KESIAN. PATHETIC kata omputeh.

Unknown said...

hoh, g jumpe doktor! cepetennnn!!

sian kan kat no. 4 tu. apa pun tadak dah. dgn keje2 skali illek~

Siti Nornadiah said...

no 2, kesian nye lah haiiii~

Unknown said...

tu laa.. mmg xde otak la org yg wat keje gitu!