Apr 28, 2009

n the award goes to...*drumrolls*

*sengih2 naik pentas

"Hari demi hari... silih berganti... semalam & hari ini... tertulis lah sebuah episod!" - Jamal Abdillah; ABP 2008

errr sy x sangka akan dpt award ni. kedatangan sy pada malam ini hanyalah sekadar utk memeriahkan majlis saja. kalau menang pun, sy anggap sebagai 1 bonus.

pertama skali syukur ke hadrat Ilahi di atas anugerah-Nya.. mak ayah, keluarga & rakan2 yg sentiasa menyokong sy. terima kasih byk2. & utk yg teristimewa, kak shibam kerana menaruh kepercayaan kpd sy. terima kasih.

LIHATLAH DUNIAAAAAAA!!!

ok3, enuff wif the drama! sila lempang diri sendiri.

ler x sangka la plak kak shibam sudi bg award nih.. pdhal takat kenal dlm blog jer.. hehehe... tp akak mmg best! tengkiuverimachiiiiii!!!! hrp2 frenship ni kekal hingga ke jinjang selatan la yea.. ehhh kelas ko jinjang! apa barangggg.. kekal foreber n eber laa.. gitew...


Rule :
  1. Put this badge in your awesome blog
  2. Award this badge to 10 bloggers whom you think are inspirational and friendly
  3. Make sure you put the recipients name here, along with their links
  4. Let them know about this
aku rasa xsmpai 10 org pun yg kenal aku / tau aku ada blog nih.. ahaha!

dan colan2 nya adalahhhhhh...
  1. kak shibam - motifff aku pass kt dia balik?? bukan buruk siku yea.. ini tanda penghargaan ku kepadanya.. kelas!!
  2. mizzy
  3. nanad
  4. cikcum
  5. nazha
  6. roul
  7. kak di
  8. kahuna
  9. muse78
  10. mereka & keluarga mereka. even korang drop by this blog by MISTAKE, hukumnya wajibul ghunnah kena buat gak benda alah nih..
yg kenal aku berapa kerat je. yg belen2 tu suka suki aku je tag org! hoho!! lantakla. janji cukup korum.

"aiseymen.... you're my frennnnn...." - sudin time mintak 5 ringgit kt manager kemat hassan.

5 comments:

Unknown said...

ha ha ha, lawak siotttt, anyway dik tq so much dik, friendship and berblog forever ye dik

Unknown said...

mak oi.. cepat nye akak smpi opis eh.. sy kat umh lg nih.. huhu!!

yes, foreber n eber yea kak! woohoo!!

Siti Nornadiah said...

u are shhhho drama queen gegek!!

tengkiu for d badge!!


nk paste ke??

Unknown said...

aku mmg sker tgk drama swasta dedulu.

ko x nampak aku dah jatuhkan hukum wajibul ghunnah???

pessssssssssssssssssssssssss!!!!

hehe.

Siti Nornadiah said...

baek..

:)