Apr 27, 2009

apakah terapi stress anda?? part 2

semuanya pasal DUA je entri nih.. semua nk 2.

2nd wave attack..

x sangka benda2 camni leh jadi...

smer nya tanpa disangka2.. ingat x bila aku ckp psl expect the unexpected tuh?

n semuanya dtg berdua~

harini agak tertekan gak ar.. masa tgh lunch ngan besties, tetibe didatangi seseorang.. kenal kah dikau padaku?

owh jurujual rupanya.. dia pomot EDP 2 botol ngan harga agak murah.. bau pun leh tahan gak.. nama tepape konon baru nk establish ler ape la.. ntah apa dia 'cong' kat aku, belasah je laa.. kalau dia guna ilmu pukau (sebab dia calit perfume kt tgn kami), nmpk sgt x menjadi sbb kwn aku x beli. aku je beli.. hehehe...

masuk opis, tgh gossip & surf tenet wat keje, dtg lg rakan seprofession amoi td. kali ni, laagi murah & brand yg mmg femes. kalau aku sebut konfem korang tau! pun 2 botol gak! EDP gak! ape hari ni hari perfume ka? meja aku dh bau wangi dah nih.. hoho!

and laaaast skali (for now), aku dapat 2 gak benda... iaitu cheque! woohoo! gaji + claim MC. ada gak berkat nya aku x jd MC arini.. nk dpt gaji rupanya... mlm ni gak kena bank in! kalau esok, maknanya minggu depan laa baru clear!

heppi yeppi dey!!

hmm tetibe lagu ni kuar dlm palotak aku:

7 comments:

Siti Nornadiah said...

surprais nyaaa!!
dat one i knoe lah kenzo aite..
byk nauu perfume ko bli ehh rinie..

:)

tape as long as stress kamuhh ilang..
tp perfume yang tak di kenali tuh dlu mcm pnah terjd eh..

wangi ker?

Unknown said...

wangi..

sama wangi ngan duit aku yg fly, fly away tu jugak... lol!

mak redho...

esok aku bukak table jual perfume kt tepi mapley.

Siti Nornadiah said...

asal mapley??
meh kat opis aku..

Unknown said...

boley..
u sediakan meja keyh. balut ngan kain merah, baru ong!

pastu nk kusi 2. sng kalau JKB dtg, leh soh dia teman!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahha!!

Anonymous said...

wakakaka...
terapi ek..
gudddddddd~

Siti Nornadiah said...

siuttt..
asal tak hijo??

Unknown said...

nazha: kalau stress leh buat gak ehh.. :p

nanad: kalau hijau nnt ada 2 kemungkinan..
1) org igt tu mamak nyer table sbb sll mapley sigboard dia mesti ada kaler kuning-hijau.

2) org igt tu table utk kempen environment. hehehehehe....