Apr 20, 2009

bila urat dalam otak menari

aku rasa mata aku dh pedih2 ni.. lama sgt menatap screen monitor dr pg. & dr pg gak laa aku x bgn2 dr seat sejak balik dr meeting. *agak2 bontot akan lebih membesar bagai johan x???

semua nya bahana terlupa ada deadline design harini!

ptg jumaat aritu sedap je aku memblogging.. surf sana sini.. borak2.. segala. dh ptg2 sket tergerak lak hati nak belek sekeping kertas putih yg terdampar di sisi meja. kertas lain byk bersepah, tp kertas tu gak aku ambik. sebab kertas itu diberi nama JOBSHEET.

aku tgk2 jer benda alah tu, aku terus menjerit, SHIT!! (tp dlm hati je)

deadline: 20/4. tgk kalendar.. deym!!!! isnin!!!

mana sempat aku nk pk design dia nih... even draft layout dh sedia, tp ttp kena pk idea utk finalizekan flyer nih.. tetiba otak aku blank!

pg nih, belum 9.30 lg aku dh start wat research utk idea & resource. dgn kata lain, usha design org lain & cilok mana2 yg perlu. nk idup babe~

sudahnya, skype conference aku x berapa nk layan.. dlm meeting pun aku wat muka ketat. dlm pala dok pk, design apa nk buat! sian kengkawan opis.. aku wat dek je ngan derang. biasala.. monday blues, babe...

bleh plak dlm meeting ada 2,3 jobsheet nk diserah. adui... pening aku. selagi yg arini nyer tak lepas, aku xmo amik pusing. tp deadline tetap salin... sakit!!!

akhirnya, 4pm keje berjaya disiapkan! phew~ baru dpt tarik nafas lega. baru dpt berfikir dgn normal. kalau x, dr td dlm pala dok pk konsep yg asik bertukar2 aje! hrp2 approve! aku dh kering idea dah wey!!

bila aku emo, org garu kepala kat sebelah pun aku rasa annoyed. apatah lg kalau ada yg bersin tp jenis yg xlepas habis. jenis yg, "huh..chit!" cam dia tutup idung, mata & mulut bila bersin supaya bersin dia akn berbunyi lebih 'senyap'.

dan skang aku lapar sbb rupanya aku cuma makan sandwich 2 ketul & nescafe secawan sejak pg td. best~

3 comments:

Siti Nornadiah said...

bila urat dlm otak menari??
bkn urat bershuffle ke??

hehehhe..

Unknown said...

shuffle tu utk anaq2 remaja... gue udah beliaaaaaaa..... heeee...

Siti Nornadiah said...

teringat iklan tv..
belia bukan kene pakai songkok n batik segala shj..

aaaahahhaha!