Apr 24, 2009

kenapa bila kita jumpa doktor, dia tanya "ye.. sakit ape?"

smlm htr fon aku jumpa Dr Jason. dia ckp selit kertas je setel laa problem.. aku ckp dh try dh tp xleh.. so lepas borak2 ngan amoi tu psl fon idaman aku tinggalkan fon & g mkn dulu sbb lapo sgt. b4 tu aku tukar bateri fon mizi masuk fon aku sbb bateri aku leh lak kong (pdhal pg tu full bar! agaknye sbb aku on-off 100ribu kali kottt..).

so time makan tengah borak2 psl function fon.. aku nyer ada voice recorder, so mizi nk chk la fon dia nk test record suara buat ringtone sniri.. haha!! skali, hoi manede bateri daaa.. yg ni kong! bateri dia kat kedai.. hoho!

so lepas makan aku nk g tukar balik bateri tu.. org kedai tu sure ada bateri spare lain kalau dia nk test fon aku kang.. nama pun kedai hp! skali amoi tu ckp, "suda siap!" hoh.. kejap nyer! dia ckp selit kertas je nnt. hmm ok la.. eh, berapa caj? FOC jer. hehe.. ye laa bukan dia godek2 apa sgt pun.. dia juz letak cam perekat kaler hitam yg agak tebal kt ats slider sim kad tu.. ala2 nk tekan kot kasi simkad kena kat detector dia..

blk umah, aku caj dulu fon tu.. mlm nk ON, INSERT SIM jugakk.. hmm xper.. esok aku selit lebih byk kertas..

so, harini kt opis aku jadi doktor. asal ada masa terluang, aku godek2 fon tu..


selit kertas, udah.. lekat ngan selotape, sudah.. hasilnya....


NAN ADO!!!!!
:((

2 comments:

Unknown said...

ish apo dogil bonar budak sorang ni, ko nak tunggu mizi buat collection belikan ko yang baru ke dik ? tak yah lah dik, nan ado mizi nak buat cam tu, boli baru lah dik oi, lagi satu entry ko citer lagi pasal henfon ko yang ngok ngek ni, siap kau!!! Ha ha ha, giler kejam, wei shibam ni kan blog dia, sukahati dia lah nak citer apa pun. Harap maklum.

Unknown said...

agagaga!! asal sy baca komen akak je sy gelak.. asal sy gelak je sy baca komen akak!

huhu! tu laa.. mmg fon ni dah mogok la.. entry lain sy citer psl fon baru la plak.. *bile laa harga kau nk jatuh ni... cepat sket aku nk g beli ni...