May 15, 2009

mekap = sakit jiwa???

dah 2 hari berturut2 aku 'berdandan' *eceyhhh b4 nk g keje. kiranya amik masa lama sket laa dpn cermin pg2. sll nya takat pakai bedak, pakai tudung, terus ca alip but. lipstik mmg takkk la kan. aku pun tatau nape malas bebeno nk makey..

tp smlm tah angin lintang mana yg bertiup tah.. siap ber esedo bagai.. maskara.. baju pun pilih yg cantik sket dr biasa. mood mmg hepi yepi laa smlm.. melangkah dengan senyuman turun tangga menuju dapur.

skali bukak2 peti ais.. e 'eh, mana lamb chop aku?? slh letak ke? trus aku g kt tong sampah, nmpk bekas polisterin dlm tu. sah!!! mmg hantu tu yg mkn!!!

sbnrnya mlm sblm tu aku g mkn lamb chop kt bangi. tp asaltah smlm xleh nk abis. aku cuma mkn x smpi separuh keping pun. dh la ada 2 keping daging dia.. so bajet2, simpan.. esok mkn kt opis wat lunch ke bekfes ke..

tu yg kecewa gile bila tgk2 habuk pun tarak! campur lak ngan PMS, mmg terbaek laaa... aku pekik2 terlolong cam polong pun xguna.. hantu tu tgh sedap tido kat sofa... apa aku bebel2 pun, dia cuma, "hurmmmm..." zzzzzz.. eeeeeeeeeiiii lg tambah geram!!!!

pastu kt jln lak ada sorang minah ni ntah ape dia buat tah ms tgh2 jem tu. sms kot. keta depan dh jalan pun dia x jln2 lg. aku try sabar dulu.. tp kalau jarak smpi 2,3 keta leh selit, pelagi.. aku hon je laa!! sempat la dia pandang kt cermin pandang blkg dia tu. sori la kak sy xde mood nk senyum2 ehh.. sy pun dh lmbt sesangat dh ni...

bila kt opis, ada sst terjadi so aku xdpt kekalkan mood hangen aku. nnt2 aku citer..

and harini lak, mood dh cantik dah.. maklumlaa pakai kasual g keje. heheh! *lgpun mlm td dpt gak mkn lamb chop. ilang kempunan aku... tengss masuk2 keta, nk tgk jam. aikk? gelap?? nape?? on radio. senyap?? adoiiiiiii!! rosak pulak dahhhh.... terus aku call adik aku sbb dia yg pakai keta mlm td g PJ.. voice mail yg jawab. grrrrr!!

amdakjdiaruiwerfsram ,sjdsga;laU*$&#%#K!!!

skali dia sms:
weh, lupa nk bgtau, radio kete tibe2 mati ms tgh jln. rs mcm wiring je.
hadoiii... sabar...sabar...

lg 1 sms aku dpt:
B cool.. nyanyi sendiri.ok?

=__='

2 comments:

Unknown said...

woi ni apa kes memuda lagi dah malas nak tenyeh lipstik, tenyeh2 ler sikit, bukan suh tenyeh tebal2 pun, buh sikit jer, janji nampak sweet jer, so from today onwards, jangan lupa tenyeh lipstik nooooo

Unknown said...

hihihi!! baek kakak... senin kang sy tenyeh ehh... ;p