May 27, 2009

i loike

"angin tak ada, ribut tak ada, tau2 ujan turunnnnn....."- pendekar mustar
hmm gitu le lebih kurang. beriya2 sorang kwn aku nk jumpe aku. katanya 5 minit pun jadilaa.. dr hari tu lg, tp sbb ms tu dia ada hal, x jadi. tetibe td dia ckp nk jmpa tgh ari.

so, xpela.. luangkan masa sat g jmpa dia.. igtkan psl ape... ada gossip terhangat kah? rupa2nya, ni haaaaa!!!!


sbg tanda frenship katanya.. alahai, terharu aku~ x sangka wey.. besday aku jauh lg.. hish, aku mmg sker seprais2 ni.. haha... *hint2.prepare apa2 yg ptt. haha!

kebetulan la plak mmg aku dh agak lama ngidam menda alah ni.. xkisah laa mahal ke murah ke, janji ingatan tu ada. i luff u lahh!! muah!! haaa best kan? aku ni kan 'environmentalist' laa konon kann... sesuai ler sgt.. guna solar jer.

apa?!! ada udang di sebalik mee? ehh sedap la tuu.. kenyang sket. xde la kosong sgt mee ngan sayur je. kekekeke... xdelaa.. aku yakin beshfren ku itu ikhlas... huhu!!

tp kan, ada sikit kelawakan kat packaging dia.. biasa laa made in China kan.. so, ENGRISH time.. hihihi...
"Flip Flap is cute flower bud which moves by light.
Please grow your Flip Flap in your mind and bloom your own special flower."
Emo sgt laaa bunyi nye Temah, oi...


Do not put the product under direct sunlight. Place it where the temperature is appropriate.
Please prevent this product from being wetted. In case it has been wetted, use a piece of cloth with good water-absorbing ability to dry it.
Huh?? ni bukan produk solar ke, apsal xleh kena direct sunlight? erk.. Wetted? apokoh??