May 15, 2009

wabak-lesen-parti

1. malaysia baru je dpt kes selsema tonyok hari ni. sorang student balik dr Newark infected & sekarang di rawat kat hosp sg buloh. isk isk isk.. kesian.. pasni jgn lupa beli mask okeh? esp yg bwk moto tuh.. sng2 je dpt kuman..

2. baru je dpt call dr ayahanda tercinta. dia soh singgah opis dia lps keje kang untuk CHECK KERETA DIA BERKUNCI KE TAK & KALAU2 KAD TOUCH n GO TU TERPAMPANG KAT DLM KETA. hadoii...

"ayah katne ni?"
"ayah kat termerloh ni.."
"hah? watpe kat sana?"
"ayah nk g cherating.." *CHERA-WHAT???!!!!!
"laaaa arini ker???"
"yelaa.. tu laa dulu ayah ajak ko xmoh.."
"semua g?"
"ayah, ibu, adik2.." *grrrrrrr.... "jgn lupa tau, check keta ayah. ckp kat pak gad tu 'aku nk check keta bapak aku!"

kikikiki!! gile kuang ajo ngan pakgad tuh! hahahaha!!

hmmm mereka2 telah ke cherating utk family day ofis ayah. meninggalkan saya kebujangan di rumah...

lesen besar la aku! muakakakaka!!!!

3. esok ada soft launch new centre kat genting. hmmm nk crash the 'party' ke x ehh?? >:]

7 comments:

Siti Nornadiah said...

asal tak gie party tuh!

:)

Unknown said...

mmg nak gi. tapi dh la x dijemput. silap2 kang kena tolong kemas lak kangggg.. hahahah!!

Anonymous said...

cheratingggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!

aku da lame ngidam...
tu la..
pesal ayah ajak ko takmo..
isk

Unknown said...

haha! time byk keje lak dia ajak.. mmg xdapek laaa...

Siti Nornadiah said...

tah baru nk jd anak angkat kot!


:))

Unknown said...

anak angkat la sgt.... hahah!!

weyh aku baru dpt tau, bukan family day pun kat sana tuh.. derang nye family day aritu x approve.. so, demi menghabiskan budget yg sedia ada, derang wat MEETING kat sana N sambil2 tu wat la family day skali.. hoho!! punyala jauh bermeeting!!

Siti Nornadiah said...

lahhh..
jauh nauu meeting nye..
bajet byk tuh..bukan sedia ada..tp byk yang melimpah ruah tuhhh~