Feb 11, 2010

YANTTIE!!!

Hah, aku rasa dia tau dah kenapa aku panggil dia dalam ini blog. Hehe.. Dah boleh agak dah kan..
Sorry lah, lambat nau wishing nye sebab aku pun tatau. Takde plak dalam FB notificationnya (sebab kamu rahsiakan date nye). *Ooo sorok umur ehhhh.... Heheh!

Anyways, *sabar Yanttie, jgn scroll lagi. Baca ni dulu..
Thanx to your lovabies maka aku pun dapatla informasi yang birthday kamu hari ini...
Oleh itu, aku pun amikla kesempatan ini untuk ucap selamat panjang umur dan semoga hari ini & seterusnya menjadi lebih bahagia buat kamu & dapat cipta lebih banyak momen-momen indah.

Walaupun baru setahun kot kenal, tapi aku dapati kamu seorang yang ceria & sedikit blur dahulunya. Harap-harap sekarang dah tak blur lah yea..? It's fun to befriend you. :)

So, nah!! Tak larat nak seksa kamu lagi dengan ucapan panjang berjela.
Pssst, aku tak tau sape hero pujaan kamu, so harap-harap dak Tay ni boleh menghiburkan kamu. *Peh, macam hantar gigolo plak gayanya!!! Oh tidak!! Jangan salah faham!!

Ok Ok! I should stop now.
Feast your eyes... ;)

7 comments:

YanTzAnabella said...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
aku lari keliling padang sploh kali kalau perluuuuuuuuuuuuuuuuu
TAYLOR akak JACOB ni ADALAH JEJAKA POJAAAAAAAAAN HATI DENNN
amat lah TEPAT!!!!!!!..tekaan kau tak salah sama sekali..if tak idak ku post sal die di fb wall ku..ngeh ngeh ngeh
hehhe
aku sorok umo...idaklah..takde ek...ade je kat fb tu..hehhehehehhehehehehehh
abennn...tenkiu tenkiu tenkiu...kan ku print atas kertas grade A......fuh fuh fuh...thanks sayang..
p/s - blur tu dah sebati...kalau yanttie tak blur, sile kol 911, takut clon or jelmaan... =p
thanks sayang =)

Siti Nornadiah said...

wahhhhhhhhhhhhhh seksiiiiiiiiiii..kau mmg suka jants jants bukak baju kan beben!

Unknown said...

yanti: hehehe.. nampaknya ramalanku benar belaka.. glad u loike it.. ;p

nad: *blushing jap. teeheheheeee.. malu ai.. ehurmm!! eh, semua pompuan sker kotsss...

btw, less is more.. haha!!

YanTzAnabella said...

opsie...mujur i n others is lessy baby..kahkahkah...
aduish...harus ku suke... 6PAX OKE..i takleyh jejaka 6 pax..cam alergik.gegegegeg...cth RAIZO!!
JACOB!! arrrrrrr
ops!
hehe
thanks hunney bunney...
kiss kiss

Unknown said...

ahahah!! nasib gambar ni tunjuk blkg dia aje.. kalau depannnnnnn.. tak tercapai akalku nak membayangkannya! hahaha!

YanTzAnabella said...

kalau depan aku = berdarah hidung..kahkahkah..melucah di blog aben..sory hunney bunney :p
sapa start..sapa start??

Unknown said...

hah? lucah? mane? mane? tade.. tade..
dun worry babe... all covered. haha!