Feb 22, 2010

poyo-poyo bukan tarian baru

Aku mengaku laaa aku memang old fashioned.

Otak agak skema.
Kekadang cam kelakar tgk bebudak yang mengamalkan 'rules are meant to be broken'. Rebel katanya.... Tapi bila kena tahan, aiii sorok muka dalam baju? Alahai anak abah! Kesian akak tengok kau, dikk.. Akak doakan kau bahagia la hendaknya. Dia tak tau agaknya, yang rules tu adalah sebagai guidance supaya tak tersesat di jalan yang terang.

Tak happening.
Yelaa suara x lantang.. Pitching konfem lari sana sini. Idea selalu suam-suam kuku aje. Dipandang sepi macam ada tak ada. Bila kena sound, terkebil-kebil tengok kaki sendiri. Nama nak self-defend, dalam hati je laaa jauh bergema, ma, ma..

Konservatif.

Prefer cara/barang lama
Ada banyak momento yang layak ditongsampahkan. Tapi nak buang, tak sampai hati. Boleh pulak spend masa berejam flash back ala-ala dongak kepala terbayang kat atas siling kt sebelah kipas. Kalau ada barang-barang dari zaman dulu yang kekal sampai sekarang, selagi boleh guna aku nak guna. Klasik, i loike!

Pemikiran cam orang tua (walau jiwa perasan muda, heh!)
Kadang-kadang. Hehe.. kadang-kadang kan, aku terlupa umor aku berapa.. Ada ke patut hari tu (byk kali la jugak sebenarnya) aku pikio umor aku 24?? Hish hish hish.. Ini bukan lupa. Ini tak sedor diri!

Camne tu? Old fashioned tapi jiwa muda? Konfius ahkaq!!
Buang masa je layan.. Dah lah! *PMS tetibe

2 comments:

Anonymous said...

errr..aku masih ada dan pakai lagi baju2 zaman diploma...

how?hahahahhahaha

old fashioned..yeah..i am not fashionista pun~

Unknown said...

baju F4 F5 pun aku muat lg.. hihi!! gile pesen lamaaaaaa...