Dec 4, 2009

kenapa kena tengok??

MY SPY

  1. Ini filem Afdlin Shauki - cip kodok aku
  2. Ada Hannah Tan Abg HSBC
  3. Merupakan genre filem kegemaran
  4. Ini kali kedua Afdlin guna nama aku dalam filem. Yang pertama dulu, dalam Cilok. ;p
  5. Sebab nama aku iSpy, jadi aku wajib menonton MySpy
 Adnan Sempit

  1. Spin-off movie kepada Remp-it
  2. Malaysia jarang ada movie spin-off (atau tak ada??)
  3. Nak tengok Sam bawak watak rempit-tak-berapa-sejati
  4. Melalui trailer saja sudah mampu membuat aku tak sabar menontonnya.
  5. Pelakon-pelakonnya semua lebih hebat berlakon dari pelakon Jalang yang ______ itu.
Jadi,  mari segarkan minda menonton filem ringan sebelum menghadapi cabaran yang lebih hebat di tahun hadapan. *Seperti tidak berkaitan aje.. Memang pun!

4 comments:

Unknown said...

beben, adakah ko orangnya yang pergi menonton citer bodoh jalang yang dikomplen oleh mat jambang tu, hahahahhaha,napelah korang boleh terjebak nengok citer tu

Unknown said...

hehe..
hajat di hati nak support filem Melayu. tapi terpaksa terima hakikat, masih ada filem sampah di malaysia.. huhu! indie movie 100x lebih bagus dari filem yang disokong ahli parlimen langkawi tuh!

*sebab tu la saya kena ganti balik masa yang terbazir itu dengan menonton filem yang lebih berkualiti! (semangat lebih)

YanTzAnabella said...

urm....susah nak explain

Unknown said...

explain psl ape ek?