Dec 14, 2009

Isnin Murah

Alhamdulillah, yang dicari sudah ketemu. Walau tak semua, tapi sekurang-kurangnya ada, daripada tak ada langsung.

Kadang-kadang bengang lah juga bila annual dinner nak kena ikut tema, tapi mujur sangat-sangat group kami memilih tema yang sangat mudah dan pasti dicemburui oleh anak bos yang dipaksa mengikut tema amoi-amoi di HQ.

Untuk acara malam itu, lupakan baju vogue de vass, kain meleret-leret bak baju pengantin atau tas tangan berlabuci.Tapi aku akan melangkah penuh gaya lah sangat dengan Cheap Monday walaupun acara itu hari Sabtu. Walaupun item di dalam go-get list masih belum dipenuhi, aku sudah cukup lega dengan kehadirannya..



Tema adalah rahsia sehingga tiba hari besar itu. Group terbaik akan menang hadiah yang aku pasti sebuah hamper! *Apalagi hadiah yang paling sesuai dinikmati beramai-ramai? Jadi, kami pun tak berharap sangat untuk menang. Sekadar memenuhi undangan...

9 comments:

Siti Nornadiah said...

tipah tertipu sekejap..:P

Unknown said...

ngeh ngeh ngeh..
rasa cam nak nyanyi lagu ruffedge kejap! haha! sowie sowie...

YanTzAnabella said...

centu lah pulok
=p

joegrimjow said...

hisssh
seb bek pendek

Anonymous said...

apo tema nih..
cambest jek.
heheheh

Unknown said...

yanti: tertipu gak ke cam nad? hehe..

joegrimjow: apa yang pendek??

naza: wat masa skrg tema xdapat didedahkan sebagai langkah keselamatan. heheh. bahaya woo... dibuatnye budak group lain baca blog ni, kantoi!!! huhu!

artdeep said...

waaaa;D bess nih! hehe snap gambo nti eh;p

Unknown said...

insya allah.. will turn on my camwhoring mode. tapi sila jangan espek gaya-gaya seorang model / fashionista sebab saya adalah kayu dalam bab-bab ini. hehe..

YanTzAnabella said...

aku tak faham
huhuhu