Aug 24, 2009

Random Comments III

  1. for ones who have been rejected for numbers of time, it is questionable if they can handle another rejection. most of the times, they will try to avoid the situation in any possible way. but if it still happens, again... i doubt if they could still feel a thing.
  2. ada orang, bila lapar jadi marah. ada jugak yang bila marah jadi lapar.
  3. when people try too hard and the result is below the par, then they will start to think if it's worth to keep on trying.
  4. ada orang, bila dh kena press baru keje jalan. work under pressure katanya. ada orang x leh kena pressure. terus x jalan2.

4 comments:

Habang said...

Nombor 4 sesuai utk aku, aku suka tekanan. Apabila diberikan tekanan, kerja yg banyak mampu aku siapkan dengan sekejap sahaja sambil memaki2 orang yang memberi aku tekanan di dalam hati.kadangkala aku bayangkan org yg memberikan aku tekanan tersebut bagaikan sebijik bola. nak je aku sepak2..hahahahahaha...

Unknown said...

hahahahaha! mesti bos ko sll bg ko keje bertimbun2 eh...

Siti Nornadiah said...

aku sedang mengalami situasi yang no 3 ittewwww~

Unknown said...

sabar yea gegeks...