Jan 30, 2010

Tak tahan lagi

Kesabaran itu memang suatu tuntutan.
Tapi tetap ada had nya.
Aku dah cuba bertahan sejak sekian lama.
Bertahun kot..
Tapi semakin aku bertahan, semakin aku goyah.
Jadi aku rasa sekarang adalah masanya untuk bertindak.
Tak ada gunanya untuk aku terus menunggu.
Entah apa untungnya, tak pernah aku jumpa.
Sesal?
Hilang dari kamus bila tekad sudah membulat.
Mungkin ini akan buat aku lebih bahagia.

Buktinya?
Aku masih boleh tersenyum.
Dan tenang.


Akhirnya...
Seperti mereka..



Aku dah pixie!
Rasa 10 tahun lebih muda beb..

6 comments:

Siti Nornadiah said...

hahahahhahah!!!

Unknown said...

hehehe...

Siti Nornadiah said...

tapi mmg nampak lebih muda yaw~

artdeep said...

waaaaa:D hmm winona ryder?;p ehehee

Unknown said...

nad: tengsss even anda lum lihat rupa sebenarnya camne.. haha!!

artdeep: eitt.. lama x dgr cite ekk.. ni bukan winona ryder.. tp wikona rider. haha!!

Diana Ishak said...

sila upload!