Sep 30, 2009

tukar angin same ke ngan buang angin?

lately ni ntah apesal aku asyik terasa-rasa cam penat..
dah lama sgt bersabar.
rasa cam selama ni aku x ke mana2. x ke depan. x jugak ke belakang.
aku xpasti ape sebenarnya peranan aku.. apa value aku.. kat mana letaknya aku..
ini ke harga yg perlu dibayar hanya utk menjadi 'setia'?
sampai bila nak bertapak kat comfort zone?
comfort zone tu xkan selamanya selesa..
mcm tapak kasut.
mula2 mmg selesa..
lama2, haus jugak...

mungkin aku perlu luaskan radius, panjangkan antenna.
it's time for me to MOVE ON.

4 comments:

malkomal said...

wah aku pun mula rasa apa yg ko rasa.. Keje tunggang tbalik xkira masa still xtetap.. Kontrak manjang.. Yg heran kalo LELAKI dtg xsampai 3 bulan boleh terus tetap.. Aku tatau apa yg diorg nilaikan.. Yup aku rasa aku pun kena move on..

Siti Nornadiah said...

mari MOVE ON!
tapi langkah untuk move on tuh lah plak..ishh~

Anonymous said...

eh..terbaik lah kata2 last tu..
comfort zone taklah selama2 nya seleser... macam tapak kasot jugak~

hihihi..aku juga berada dalam comfort zone.. haih.

artdeep said...

dis writeup..just motivate myself;p
hoho..yea move on move on