Sep 17, 2009

STRESS

lg nak raya ni makin stress plak rasanya..

bukan aje psl hal2 kat rumah, tp dgn hal2 di kantor jugak~ time tgh ligat mengejar deadline, yang lain pulak datang bertandang skali.. hadoih.. berkerut2 dahi aku tgk keje yang makin bertindan2 ni. *ok aku nk start bebel psl keje. kalau malas baca sila scroll laju2.

semuanya nak urgent! urgent! urgent! bonus xde lak nk urgent kan ehhh?

camne nak bahagi2kan tugas kalau setiap member dlm designer team ada deadline masing2..
nak pass kt sapa lg keje tu? nak x nak, kena la tadahkan jugak...
nk mock up 18hb, final design 24hb which kitorang pasti requestor x tolak cuti raya.. *tepuk dahi.
aku sendiri ada deadline yg tahap xleh ampunnya 30hb ni.
x leh ampun meaning, xleh lambat submit design sbb ia merupakan event terbesar skali.
kalau thn2 lepas, design kacang2 je aku bg sbb takat alter dr previous year punya.
skali ms meeting aritu bos ckp, "this time we give a NEW look la.. hoh?" wafetakkk!!! sempat ke otak aku beroperasi?? dgn mood cuti raya nya, nk fikir design baru lg... mesti nk hantar plg cikai 2 design berbeza... aku plak cuti raya seminggu.. maknanya aku ada 5 hari je lg?? kang ada yg kena dtg keje time cuti kang ni... ahhh!!!!

aku perlukan sesuatu!!



PLING!!!!


kan best kalau tetibe benda alah ni muncul depan mata tetiba. *ingat ko dlm iklan O-gawa???!!

aku mmg dh lama berangan nk massager Ogawa. dulu2 ms zaman x sedar diri nak kusi urut dia. *xsedar diri tu x mampu nak membayor~ skang ni cam sedar sket2 laa.. so aku downgrade kan sket.... dr kusi urut, aku beralih ke pengurut mata. heheh..

aku kalau stress mmg byk kerut kat kening. *abislaa kedut dahi ai! kadang2 sampai aku terpaksa tepuk2 kat situ nk kasi lega.. skang ni pun tgh dok kerut2 ni.. erm, itu kira termasuk area mata la gak kannn... campur silau skrin monitor lg. dh la aku ni mmg ada astig.. *nak jugakk justify konon mmg nk kena beli nih... =__='

dengan adanya promosi Ogawa ni, aku rasa inila masa yang dinanti2kan. sebabnya, kalau dgn harga asal dia... mmg takkkkk laa aku nk beli wey... aku malas nk tanya kaler apa yg cantik sbb for sure jawapan korang smer bias kan... memasing kan ada citarasa & warna feveret sendiri kan.. so, aku ikut mana stok yg ada je nnt. *ceh, cam nk g beli esok je gaya...

dekat 75 persen kooooo.... bile lg weyyyy.... aku rasa nnt kismes / raya cine kang ada la kot promosi camni.. tp x pasti la produk yg sama atau x..

apa? deepavali? oh sy x kerja ngan Ogawa, cik.. maaf yer..

7 comments:

YanTzAnabella said...

kantor mmg begitu...hahah..mencik ken..haih.,....
skunk actually makin letih kan...ntoh le...hehhe..
org kate, puasa leh kurus..tapi ai rasa sebaliknye...aaaahahhah

Unknown said...

isk... x kurus ker? kite dh turun dekat 3kg dh ni.. dh la nk naikkan punye la seksa!!! raya ni harus kerja ku makan,makan & makan!!!! nk topup balik~

YanTzAnabella said...

heheh..sangat berbeda kite kan..hahah..ntoh la...mebe sebab sahur then tido balik...mau tak berisi di mana2 yg patut...haih..heheh

Unknown said...

haha! mungkin jugak sbb lps buka aku smbg tido lg.. lemak byk terbakar time tu kot?? *eh bukan terbalik ke? ahh mmg badan aku ngengada. tu je penjelasan yg plg logik!

YanTzAnabella said...

hehehe..badan ko aktif..badan aku big fat ass,..kahkhakah......

Anonymous said...

hoh..
tujuhplohlima persennnnnnnnn!!
bli kat aku woOone!!!!

Unknown said...

nak ke naza... gunting keratan tu n bawa ke kedai ogawa yg berhampiran. ekekeke.. cepat! sebelum kehabisan duit raya!