Sep 6, 2009

slot akasia

kata orang hidup bagaikan dlm drama.
atau lebih hebat lg, fairy tale.
mungkin itu hidup org lain, bukan aku.
drama ada episod bersambung2.
indah bahagia melantun2.
kejutan demi kejutan mencipta letusan.

anak dara pulang ke kampung halaman setelah sekian lama.
ibu bapa suarakan kerisauan.
saudara mara bertanya2.
lantas anak yang penat melayan cuma mampu menyerah segala2nya
apa yg terbaik di mata mereka
dia sekadar mengikut kata
persetankan apa bicara jiwa
pedulikan reaksi teman
andai lukisan x seindah lakaran
dia sekadar berharap ada sinar bahagia di hujung jalan.

tipikal drama?

14 comments:

Siti Nornadiah said...

sgt tipikal..
sabar jer okay..:)

Unknown said...

ehekz~
drama kan sekadar hiburan..

YanTzAnabella said...

hahah..musti BM A1 dulu nie

Unknown said...

ni yg malu nk ngaku ni...
...
..
.
C3 je!!! >,<

Habang said...

ewahh,..ada bakat.penuh sastera.

p/s:pantun yg hari tu xbalas2 lagi kan?hahahaha

Unknown said...

ko yg belum balas lg...
hehehehe...

Unknown said...

drama itu best juga kalo layann..ehehe...

btw, i link u k ;)

Unknown said...

thanx.. ;)
sker tgk drama eh.. :p

YanTzAnabella said...

aben....ko tgh tipu aku ke...ahahahhah.. (^-^)v

Unknown said...

ehh tul la.. BM aku dpt C3 jer.. huhu! nnt aku scan result spm aku. hehe!

asrulmimhamimda said...

c3...erm..hebat...
drama tipikal?

Unknown said...

selalu sgt kuar tv.. ;p

Dilala said...

bahagia pasti dihujung jalan!
yakin boleh!

Unknown said...

malaysia boleh!!
;p