Jun 17, 2010

Tak Faham I

  1. nape ssh sgt nk bg lokasi. bukan aku nak kutip hutang / ada mutual fren with any of ur family member apatah lagi pasang spy
  2. apakah logik / default action setelah kita melanggar kereta seseorang secara tak sengaja?
  3. nape org nak kata kita berburuk sangka sedangkan org tu x pernah usaha utk cerita hal sebenar
  4. kenapa orang bawak kereta rapat ke kiri tapi takde pun tanda-tanda nak berhenti.
  5. motif kawen kt obersi bila ahli keluarga kat kg halaman lebih dari mencukupi
  6. jenis bawak kereta in between lanes.. make your mind please... ko nak lane kiri ke kanan????
  7. apakah panggilan default (+rasa hormat) yang sesuai bila kita nak address lelaki/pompuan yang nampak cam muda tak muda sangat, tua tak tua sangat...
  8. kenapa orang jarang 'nampak' apa yang dia ada di depan mata?
  9. apa yang susah sangat untuk tekan minyak lebih sikit bila jalan di depanmu clear & di belakang mu kereta berbaris-baris mengekor?
  10. haih...

5 comments:

Siti Nornadiah said...

hahahaha..aku pon begang gak tuh..ada yang tak sempat2 nak keluar dari lorong padahal aku kat depan nie..

vavi vetul!

Unknown said...

hon jer! haha!

YanTzAnabella said...

macam2 orang macam2 ragam..if aku dah tak tahan aku bahasakan but if lebih dr tak tahan tapi malas nk berckp i let my middle finger do the talking~

Unknown said...

i make it two fingers.. bwahaha!!

cikedidoo said...

no 4 & 6 tu banyakkkkk kt cyberjaya

risau je kot tersondol