Jun 24, 2010

Dem Moment No. 2

Tetibe aku rasa nak merempit balik la..

Meaning, aku nak jadi rider balik.. Cam senang je kan, g keje naik motor.. Kalau hujan, ada la alasan nk masuk opis lambat.. Kekeke!!
Yg paling penting, jimat uwang & masa sbb tayah bayar tol, minyak max RM8 je kot skang ni (dulu max RM5) and kejap je dh smpi destinasi bajet.

Ntah la.. mebe sebab motor aku dah boleh pakai balik & telah pulang ke pangkuan membuatkan aku rindu kan dia balik. Dulu motor bg org pinjam.. Tapi skrg dah dipulangkan and adik aku bawak g keje bila dia rasa dia dah lambat nak naik bas..

Tapi rasanya motor ini bakal merantau ke Melaka lah tak lama lagi. Adik bongsu aku dah mula amik lesen motor & dia bakal dok umah sewa next sem...

TT____TT

2 comments:

cikedidoo said...

kalau rempit ujan kena dok bawah jambatan.
tak ayu la... :P

Unknown said...

haha.. takpe, dikelilingi abg moto & mungkin ada pakcik 'menang-moto' sekali... hahaha!! *tak terfikir lak tang hujan otw g keje.. huhu!