Jun 22, 2010

CERITABASI [eL]

Selasa tu EL sbb ada appointment kat HUKM. Nak check pasal rahang bermasalah ni.. *baru tingat cite dulu x abis lg! Halfday dah setel tapi dia soh wat checkup & x-ray lg skali lak kat Fakulti Pergigian kat UKM KL sbb mesin dia lagi canggih.. Aritu dh x-ray kepala dah... Tapi nampak biasa je hasilnya.. *Haa kat kaunter x-ray tu la aku kena panggil as PUAN.. dem betul~

Lagipun dia ckp rekod perubatan utk tempoh 7 tahun ke atas memang dia hapuskan. So bye-bye la rekod eksiden aku dulu.. 10 tahun dah...



So tgh ari aku call opis ckp aku amik EL je la.. sbb x habis urusan lg.. Kol 2 g fakulti tu. Jenuh menapak sebab ayah malas nak bawak keta dari opis dia. Sempat la g cari member dia lecturer kat situ.. Tapi sayangnya member dah kuar.. huh, nak ngelat la tuh.. Sampai2 je klenet situ, katanya pendaftaran hanya boleh dilakukan pada waktu PAGI SAHAJA. Apekah???


Kesimpulannya, nanti2 kena g sana lagi untuk daftar, check-up & x-ray. Aku harap sgt2 smua tu bleh setel dlm setengah hari so aku leh mintak time slip je dr doktor. Aku tanak amik cuti lg untuk bulan niiiii!!! Awal bulan depan ada appointment kat HUKM lagi.. Haiz...

Pg td ibu tanya bila aku nk wat checkup kt klenet fakulti.. Adoi.. bile arrr?? Oh, salah 1 punca aku sakit2 rahang tu adalah kerana stress. Nice.............. Ada lah exercise ala2 fisio dia yg aku kena buat..
"Ko buat x exercise cam yang doktor tu suruh?"
"Ada...".

'Ada' la sangattttttt...

4 comments:

Siti Nornadiah said...

hepp epp!!!
buat buat!

Unknown said...

kekeke... orait mummy! :D

cikedidoo said...

hohoho.. nnt update la tutorial senaman rahang tu. rahang ni asyik dok cramp je

Unknown said...

haa buleh2... sat g naaa..