Oct 7, 2009

bukan abg jamil & pak mentuanye saje yg kaki penipu

aku sbnrnya bz ya hamat minggu ni.
xde masa nk pk ayat nk gebang even aku ada beberapa keping story nk di mory kan.
tapiiii.... ptg2 yg aman x berapa nk damai sgt ni, aku dapat sesuatu melalui Mr. G-surat.
malas nk taip byk2.. baca je la yg tertera di bawah...

***************************************************************************

Facebook to me

D**** sent you a message.

Subject: hello

"Hi nice to know u
U look so elegent ! u may match my requirement at 1st glance as my biz partner, but dun know yet, bcos i dun know whether u r tht kind of person who hv enthusiam to success ! If yes, do return me w ur ctc no ! if no or if u r oredy very success in ur life , then,its ok, we can still be friend, u may also encounter some friends who wish to success or not happy with their current situation , they may not hv right oppurtunity to achieve their dream. so, do not hesitate to intro them to me ! thks & i appreciated if u can take a deep consideration on my suggestion & together we look ahead to the journey of success !"

***************************************************************************
ape, gambar aku pegang baby tu ada rupa bisneswoman ke???

senangnye org skrg cari bisnes partner eh... ingat aku hadap sgt bisnes yg tahpape tu? siap soh tolak member yg tgh susah lg..

alo brader, nk bisnes ikut la cara betul. baik ko pegi mana2 kedai mamak, pilih 1 meja secara random.. dan tanya, "incik mau jd bisnes partner saya kah?" sama je kan? kat sini, ko pilih org ikut gambar (sbb aku rasa aku dh private kan page aku). kat kedai mamak ko tgk muka org. siap leh tgk cara dia bercakap lg... jenis kuat gebang ke tak.. cuma bezanya, kat mamak ko ada harapan dpt pelempang free.

sama gak la ngan kes nak berkenalan siap puji melangit padahal baru tgk gmbr sekeping. siap bg no fon lg. ko nak aku jual no ko kat sindiket MLM & vacation club ke??

so pada rakan2 di luar especially pompuan.. toksah la senang sgt caya ckp org yg nama betul dia pun kita xtau. takyah nak beliak2 mata dengar 'betapa banyak kapal di laut' yg dia ada. selak2 la sokkabar betapa banyak pompuan mesia yang terkandas kat lokap china, jepun, brazil & mcm2 negara lg dek tertipu dengan benda2 yg seangkatan yg camnih..

bukan nak ckp besar, tapi berhati2 je lah...

13 comments:

Siti Nornadiah said...

aku mmg tak percaya dengan semua ini..

Unknown said...

haaa baguttt baguttt.... bak kata politician susu Everyday, "jgn terpedaya janji kosong..."

YanTzAnabella said...

die nmpk ko ade gaye beb aben bile pgg baby tu cam wat iklan pampers or how ken..huhuhuhu..gilew lah..jgn caye mende2 tu skunk..ta ya pa wau belaka

Unknown said...

hahaha! mebe sbb tu aku mimpi pegang 2 baby yg sgt somell kot... hahaha! *tah per kaitan tah!!

Siti Nornadiah said...

kalau ko letak gmbr kau dgn gugel dan roti gardenia..

aku percaya lah jgak knp dia nak kau jadi bus partner dia..:))

wakakakkak!!

Unknown said...

ahahahaaha!!! super duper seng!!!!!

YanTzAnabella said...

pe kaitann??hahahhahahha

Siti Nornadiah said...

aaaaaaaahahhaha..
weyh tittiey kalau hang nak tau..pi tgk album aben ke perhentian isle baby!!

siap bgtau..:P

Unknown said...

hahahaha! jgn wat aku rindu pada perhentiannnnn... wuuuuwuuuuwuuu...

Siti Nornadiah said...

waaaaa..
aku rasa sebb nie aku teringat kat perhentian..

iskk iskk..
syadu betuiiii!!

YanTzAnabella said...

uit yeke...sat tgk....

Anonymous said...

aku lagi malas nak caye ntah ape2 ntah.

Unknown said...

jadi bahan ketawa orang lg adalah~ haha!