Oct 15, 2009

this is not a First Come First Serve world

sesungguhnya kekadang rasa cam diri ini berada dlm hiatus di tengah keributan.

banyak sgt benda yg nak kena buat smpi 1 point aku jd blur & tak tau apa yg perlu dilakukan skang.

org lain pun sibuk gak. yea yea.. time2 camni bila dibanding2 aku la yang paling kurang sibuk makanya aku la yang sepatutnya menadah segala curahan dr langit keramat yang maha deras tu.

nanti bila hampir sampai di penghujung jalan, semua bebanan yang terkendong akan berlumba2 sesama sendiri. satu situasi yang sangat2..... 'normal'. dan aku pastinya sbg perempuan yg org label sbg multi tasker yang gagal harus gunakan skill tersebut.

hmph.. mungkin org ingat aku berkira. no. m not. cuma aku penat bila semua benda2 ni terlambak kat depan mata dan aku xleh buat2 x nampak & being ignorant. even aku terpaksa stop kan keje yg aku tgh buat separuh jalan, demi memberi laluan pd benda yang datang last minit.

dan sesungguhnya.... aku dah lost count!


...no, aku bukan seorang akauntan mahupun juruaudit.

2 comments:

Siti Nornadiah said...

ko kene kuat beben!

Unknown said...

tengs nanad.
sedang berusaha!!!