Dec 19, 2008

mcm oral test la pulak....

siang td ada annual appraisal. patut smlm tp xsempat sbb bos bz sgt. sejam suku aku dok bertapa dgn bos dlm bilik kecik tuh. mcm2 yg diborakkan.

aku actually xberapa minat ngan sesi 'interrogate secara proffesional' nih.. aku jenis yg xbrp nk igt sgt hal2 lepas.. dlm session ni aku kena bitau apa achievement aku sepanjang thn ni, apa improvement aku, nxt year's goal, comment, problem, etc. aku dh la xreti nk explain.. aku rasa aku byk merepek n xjwb soalan bos aku ler..

dlm appraisal form tu ada column yg kita kena rate utk aspek2 yg dia listkan. mcm job knowlegde, deliverence, productivity, human relationship n my feveret subject.. PUNCTUALITY!

haaa ni mmg 1 team designer punye expertise. hari2 mesti ada 1/2 hari je kitorang smpi BEFORE 9am. selebih nya, after 9 whereas our working hour starts at 9am. huhu! mmg kenalaa memasing.. baekk punya. elok2 lak aritu company kuarkan memo psl nih. huhu!

bos ckp company not doing so good la.. so kesimpulannya bonus mebe takde atau kurang dr thn lps. huhu! so mintak maaf la kwn2 smer.. xde rezeki la aku nk blanja korang! cehhh dan2!!!

ada 1 soalan yg aku ssh nk jwb..
wht is ur biggest achievement for this year?

siyes dowh, aku x igt.. ada ke??

hmm.. makin xde mood lak nk keje. nk tukar keje lain, aku dh dlm comfort zone. tp xcukup motivation lak. lgpun aku plg xsker g interview.. sorry to say. mcm org gayat la.. takut kt tmpt tggi.. camtu la. huhu! boleh gitu?

pandai tul aku berlakon dpn bos td. konon everything is ok.. cit! bodo la.. asalla ssh sgt aku nk express wateva i have in my head, VERBALLY????

2 comments:

AJ Style's said...

salam, hai saya tak berapa ingat awak masa zaman belajar dulu di teknik..

tp saya suka baca blog kawan2..saya add link awak ye..

visit me

www.ariep.blogspot.com

thanks

Unknown said...

thanx for singgah by. hehe. add la xkisah pun. tp perlu di igt la.. blog ni mmg sgt jrg ada update! huhu!

thanx again..