Dec 18, 2008

best dinner kau?

alamak, semiggu x update.. 'rajinnya'.. tgh kumpul idea ni.. byk sgt benda yg jadi..

mlm dinner aritu, bertolak dr opis dlm 5++ gak laa.. HL & KB folo aku sbb derang xtau jln nk g bukit kiara dr opis. mslhnya, si KB park kat basement.. aku ngan HL kt luar. hmm so kitorang tanya la KB.. (mmt ni agak bendul sket. ayat feveret dia 'ok lor'. tanye la apa soalan pun, itula jwpn dia..)
so, what car r u driving?
err.. my father's car.
??!!
err.. i mean WHAT car...
vios lor..
ok.. what's the plate no?
errrrr...
didnt remember ahh? ok, wht color?
white..
ok, u wait 4 me at the kg pandan junction. m driving-
yea yea i knw ur car..
ok, so white vios arh...
err.. actually it's not so white la... it's like SILVER.


= =' kalo korang jd aku, korang nk gelak ke tak dpn dia? muka jujur nih.. aiyoh this guyyyyyy... igtkan bila dia ckp not so white tu, kot la keta tu dh nk kuning2 kaler dia... rupa2nya.... >___< puas aku tahan gelak ngan HL.. org tanye keta ape, dia jwb keta BAPAK dia. hadoiii... sabar je laa...

ok, so jln sgt jem ptg tu. derang xdpt nk folo keta aku betul2. ada la 2,3 keta in between. bila aku dh smpi jln duta aku xnmpk2 lg keta derang. so aku stop kt jln langgak tuanku. malangnya derang xpasan aku masuk simpang tu n si KB igt aku dh terus. oh ye, aku n HL xde no fon dia. great!

bile dh camtu, HL call Sn n Sn soh dtg umh dia kt MK sbb aku dh kt blkg skang n there's no way aku dpt overtake derang. so HL overtake KB n lead him to Sn's house.

aku lak, cuba la nk kejar derang balik.. malang lg skali, masa dok borak ngan HL on the fon, aku xdan nk rapat ke kiri utk masuk Kerinchi Link so aku terterus & masuk Penchala Link. & akibatnya, aku kena bayar tol 2x, byr RM4 n kuar masuk trowong tu utk kuar dr Penchala Link!! hadoiii... ni la akibatnya drive smbil on d fon! anda belum mampu mengubahnye! huhu!

bila smpi kt Royal Slgr Club, aku benti tepi jln coz xreti nk masuk ikut mana utk g dewan. tpaksala tunggu keta Sn, HL & KB sampai.. pastu baru aku folo derang g parking. rupanya entrance bukit kiara eq club tu kt sblh RSC tu je. tp a bit confusing gak ms nk cr parking.

ok the dinner. hmm mula2 agak boring coz majlis start dlm 7 lebih.. lama gak nk tggu smer tetamu smpi. smpatla aku tukar meja sbb nk teman Zm n wifey kt meja sblh yg kosong. okla dinner tu.. even berkurun nk tunggu main course yg xseberapa tuh. nasib aku amik beef, tp tetap x cukup. sikit bebenor. dh le sayur2nya aku xmkn. asparagus tu aku derma kt HL. dia lg sian. g pilih Fish.. amik ko! ikan salmon yg byk tulang & smpi lmbt lak tuh. dia pun xselera nk mkn dah..

selesai mkn, ada tari menari. ecewah.. mcm la kat ballroom. nari ikut suka jer.. b4 tu every centre ada buat persembahan. plg kelakar, HQ. mula2 sgtla boring lagu derang nyanyi. adeke nyanyi lagu Dont Cha??? pompuan dlm 5,6 org ngan jantan sorang! smer pelikk je tgk derang. tp tepuk je la... dh abih lagu tu,derang panggil the rest of the staff n menari Chicken Dance. aku xtau apa nama tarian tu.. tp dia menari cam ayam. lawak gile! esp tgk bos besar menari2 camtu. ahhahaha!! leh lak terlupa nk record video!!

lps desert, igt nk balik.. tp nk tggu lucky draw. mana la tau kot2 ada rezeki kan.. skali ada acara menari2 lg.. masa lagu YMCA, slh sorang CEO dtg kt meja kitorang n TOLAK2 bahu aku & HL utk g nari jugak2. last2 okelaaaaaaaaaaaaaaaa.... (aku pun xcaye yg aku ada guts utk g menari!)

so, there! aku menari. mcm2 feeling ada. neves sbb dh lama gile x menari, kaki dh keras mcm kayu. excited sbb nmpk cam best jek. malu sbb ramai yg pandang. so aku decided utk membelakangkan penonton n selambakan diri menari. time nk buat YMCA tu mmg enjoy arr... hehe...

pastu tukar lagu. aku dgr intro dia..ehh cam kenal.. aku ngan HL dok pndg2. skali jek, bila part chorus, terus kitorang putar pinggang .."she bangs! she bangs! oh baby when she moves..she moves.." we danced WILLIAM HUNG'S way!! ahahahhaha! sengal!

tgh dok syok2 menari tu, skali jek ada sorang akak ni tgh nk reverse. aku nmpk dia nk reverse. aku igt lngkh dia akn stop, rupanya tak. n akhirnya "ADOI!!" dia terpijak kaki aku!! sakit dowh! dhla dia pakai sandal high heels. tumit tebal lak tuh.. huhu!! terus aku g duduk balik, tgk kaki.. berdarah dah... huhu! terus ilang mood. thn pedihnya pasal. dh la lucky draw x dpt. mmg unlucky tul lah mlm tuh! huhu!!! blk umh dekat 12:30 mlm dh..

kiranya, ms dinner tu aku dpt diari & tshirt company, biskut famous amos dr big bos, kaki luka ngan dpt tgk bos2 menari2 & muka mabuk! huh, best ker????

No comments: