Jan 19, 2009

mcm kt thn 2003

adoyai.. ngantuknye rasa.. dh 2 cawan neskepe dh minum nih.. xkan nk tambah lg secawan kot? mata berat gile2 nih. keje pun ala2 dh siap. huhu! ni smer bahana tido lewat smlm la.. 4 jam je tido. mana cukup!! nnt bertambah gelap laa mata panda i~

kenapa aku tdo lambat?? haaa ni smer pasal kegigihan aku buat final year project! tp bukan pojek aku.. tp lebih kurang sama laaa title nye.. software pun sama. cam aku dulu2 wat kiosk 'Simulasi Asap Rokok terhadap Paru2 berdasarkan Input Pengguna'. haaa hambik ko! segala jenis formula aku reka utk dptkan bentuk & kaler paru2 lps tercemar ngan asap rokok.. huhu!

kali ni, aku tlg sum1 buat pojek final year dia.. ala2 courseware. Tajuk dia, Sistem Kardiovaskular. kot.. tp psl jantung n paru2 la.. aku diminta utk tlg extractkan swf files yg dia kidnap dr internet utk translate ayat & suara omputih tuh plus, tambah ctrl button kt movie tu. adoyai.. camno haaa?

aku pakai ada 1 software ni, tp software ni cuma extract 2 benda je dr tiap2 media folder. maknanya, xlengkap le... mmg caca marba jdnya. coding smer hilang. adoi! terpaksa aku google balik segala scripting yg aku dh lupa terus tuh..

gigih tul aku sbb W nak siap by 2 feb. sbb nk kena submit dh katanya.. smlm siang x kuar, dok buat mende alah tuh ler.. mlm pun, sambil tgk AJL dok wat gak mende tu smpi kol 2pg.. tot tet tot tet kol 3 baru dpt tido ngan aman..

kang blk umh, kena rajinkan diri wat keje lak.. adoiii.. aku sll bab2 gini mmg x komited, tp kali ni, kena komited gak. cian kt W turun dr jb semata2 nk mintak tlg benda ni.. aihh... den cubo la yo... nk charge pun xtau camne kang.. aku bukan penah wat benda2 free lance nih..

baru je aritu aku terjumpa diary thn 2002. bila baca balik, kekonon ala2 flash back la.. haa kan skang, dh kena jd cast dlm 'back to the future' version melayu! sbnrnya bukan diary tp more to book planner. kecik je. ruang utk tulis luahan hati pun sikit.. 1 page utk 1 hari. saiz dia, adala dlm 1/4 dpd saiz diari biasa.. mana muat nk buat luahan perasaaan.. dlm tu aku cuma tulis bila exam, bila nk wat itu, wat ini, g situ, g sini n bila dpt call dr tuuuuttt.. haha!! yelaa awk PJJ, the only way nk igt sll, tepon ajela.. pastu, kalau ada ayat2 dia yg aku terngiang2/sng igt.. aku lukisla gmbr ala2 kartun kt page tu. siap dialog lg kau! hahahaha!! kreatif betul aku kalau asyik masyuk nih. skarang? nk tulis diari online ni pun berzaman.. apatah lg yg kena tulis! pemalasssss.... nk wat kad sniri? kem salammmmm yo laa..

asal ekk.. aku rasa aku dulu rajin je nk update blog. merepek la apa2 pun.. aku xdulik. tp skang nih, asal tah hormon M tu cepat bebeno merebaknya. kalau ada benda yg nk diciterkan pun, aku citer dlm ati jek.. huhu!! lantakla ada org baca ke xde ke.. janji dpt lepas keluar. dpd simpan dlm, org ckp leh jd kanser tau! hish!! selisihhhh... nmpk gaya kenala aku merajinkan diri pasnih! +___+!

No comments: