Dec 11, 2008

it's been a while...

hmm.. itula ayat standard ev'time aku start 'menulis' balik... rasa cam dh berbulan aku x update blog. skali arini tetiba terasa nk buat baru lak.. kira start fresh la kira.. aku harap aku cukup rajin utk membebel dlm nih.. xkisah la ada org nk baca ke xde ke..

byk sgt2 benda yg dh jd lately nih. kwn2, keje (xbyk sgt), my POV, family, my stuffs..

kwn2: jumpe yg lama ke yg baru ke itu lumrah hidup. tp yg penting, how we treat them. and semua tu bergantung pd nawaitu masing2. kalau interview kt sapa2 sekalipun, jawapan dia 99% KONFEM: ikhlas dlm bersahabat. tp, betul ikhlas atau x, wallahualam.

ada org, saje suka2 tmbh kwn. ada yg sbb nk besarkan network. xkisahla network ape pun.. keje ke,bisnes ke, social life ke.. and i do realize dat kdg2 tmbh kwn pun, leh jd mslh pd diri sendiri. ye lah, dlm ramai2 kwn tu, mesti ada mcm2 jenis. selain dr kwn yg perangai dia best2, ada gak yg suke berkira, yg suke meminjam, yg gatal/gedik, yg lazer, yg selfish, yg saiko.. hai mcm2 beb!

mmgla, manusia ni ada mcm2 jenis. kalo x, xmeriah la idup, ye tak? dlm byk2 jenis manusia, aku rasa aku leh bersabar dgn karenah2 tu, kecuali yg saiko! adoyai.. stgh org akn ckp, bolayan je. tp b4 nk bolayan tu, mesti kita kena hadap dgn pe'el dia tu kan? haaa time tgh mengadap tu laa yg bleh bikin org waras jd gila (kdg2 la..) and i forgot how many times i've encountered with this kind of person. (nasib baik)

tp kan, ntah la.. ssh aku nk explain psl frenship nih. dia simple je but it also can be so complex. stgh org akn ckp, "yg ko pening2 pk tu watper?? ilek sudey.."

ehh dh pjg ni.. nnt2 la aku update psl benda lain lak. bateri lappy pun dh low nih..

salamz!

No comments: