Jul 25, 2011

sakit2 dahulu senang2 kemudian

instead of whining on people's timeline...aku rasa better aku meraung kt sini je. at least xde siapa yg terganggu sangat.

sangat.sakit.gigi.

last 2weeks cabut 1 kanan bwh. sabtu lepas cabut 2, kiri atas-bwh. kenapa cabut, lain entry aku cerita bila semua setel. masa 1st cabut, xde rasa sakit sgt pun cuma masa ubt bius dh nak habis tu, aku telan painkiller then settle. lgsg xde sakit apa2 dah smpi skarang.

tp this time, lain sikit. ms hari cabut tu, telan sebijik dah. then ok...until the next day, waktu malam. berdenyut2 mcmkan gigi tu ada nadi dia sendiri... 1 hal aku xleh nk makan. mebe sbb siang tu aku mknn ayam panggang? x habis kot..

gusi kat tempat kena bius pun sakit gak cam bengkak je rasa. mebe sbb aku mintak Dr cucuk lebih kot? bila dia cucuk2 nk test kekebasan aku ckp sakit. (padahal sikit je sakitnye, tp sbb takut cabut nye pasal....)

org kata cabut gigi atas lg sakit dr gigi bawah..esp geraham. tu yg tambah cuak.. and aku pun lupa (sekali lg) telan pain killer 30min b4 jumpa Dr. sakit sikit la time cabut tu sbb gigi tu betul2 degil xmo kuar. sampai dgr bunyi *prakk* halus.. tlg la jgn patah dalam!!

so skrg ni mcm tgh blur2 ayam..camne aku nk mkn tgh hari kang? lapar gile dh ni.. gigi berdenyut2.. bubur pun xde jual kt situ. bubur mcD out of list sbb minyak bergenang.

cukup ke mkn ikan bakar air asam aje??

2 comments:

larkspur said...

x pi jmp doc blk ke? sy dl mcm ada benda tinggal. akar dia ke apa ntah. putih2...

Unknown said...

alamak, takutnye!!!!!! rasa cam nk p klinik la ni jugak!!!