Aug 13, 2010

preparation zero

aku x ingat sejak bila, tapi aku rasa macam xde semangat sangat la nak sambut raya.
no more excitement pilih2 / cari2 baju raya, kuih raya, kasut raya.. hias rumah.. apatah lg nk buat rendang semua2 tu..
bila tengok orang lain kenmain seronok & start fikir apa nak beli untuk raya, be it baju, kuih, accessories, aku cam... "hmm ok."
aku prefer lg tangguh2 kan dulu sampai aku sendiri terlupa and missed.
and bila tiba harinya, aku just redah je dengan apa yang ada.
bila agaknya aku akan rasa excited balik untuk sambut raya???

3 comments:

Siti Nornadiah said...

same lah kito..

cikedidoo said...

uik... perasaan tu time dolo2 ada la. mmg x prepare lsg. baju pn pakai yg lama je...

dh tua2 ni je baru perasaan eksited raya mcm ada balik sikit2

terbalik lak kita

Unknown said...

nad: semangat yang hilang....

cikedidoo: sebab awak ada zihniiiiii... ;P