May 4, 2010

Pesta Muda Mudi

[Semalam You Call I, I tak answer,
Tak paham ke memang I dah tak suka,
Dari dulu I cuba nak break dengan you,
Tapi you ugut nak tunjuk video tu.. *adibah terlopong]

[Sudahlah pyscho, janganlah ganggu,
You pakai bomoh you ingat I tak tau,
You memang slalu buat I berbulu,
No wonderlah mak I pun tak suka you! *adibah terlopong LAGI]

Lirik di atas tiada kena mengena ngan tajuk & content entry.
Sumpah aku sangap & xde mood keje untuk sepanjang minggu ni. Padahal baru hari Selasa..

Entah ape nak cite tah..
Rasa cam ada beberapa benda yg perlu dibeli tapi sangat lah malas nk g soping. Mana tah mood lari.
Eh, dah sale ke hah skang??
Gaya tanya mcm kaki shopping, padahal...______.

Semalam aku sangat2 emo & mood swing yang aku sendiri tak sangka aku jadi camtu.
Sangat-sangat tak stabil. Dah berapa hari dok cemtu.
Benda kecik pun aku leh sentap sorang-sorang.

Tapi dah namanya sentap sorang-sorang, harusla takde sapa nampak aku nangis over kerja yg aku tak dapat.
Gila ke??
Orang lain tak dapat job (task) seharusnya suka hati sebab beban kerja pun sure kurang.
Ini, macam meronta-ronta nak plak! Tak kena masa betul..

Time tu laa nak emo konon asyik wat keje sama aje la.. Sampai bila nak wat yang ni je..
Dan-dan nak g cari keje lain.. 'Persetankan semua! G je interview~!
Tapi semua tu aku cakap dalam hati je. Tau-tau je airmata meleleh...

Bodo tul bila ingat-ingat balik.
Tapi bagus gak aku dok diam-diam camtu.
At least takde hati yang terluka ngan kata-kata aku. Mana tau dalam marah2 tu, for sure nye lah aku akan cakap something yang bleh sakit/luka kan hati orang..
Konfem!
Mana ada orang marah+emo+sentap+bengkek cakap elok berbudi bahasa?
Nan adooo..

Tapi, efeknya.. sampai ke hari ni aku kurang komunikasi ngan budak2 ofis. Mood cam takde je nak layan borak.
Yang bagusnya, keje aku cepat siap. Ini pun kena bajet2 sket.. kang esok ngangkang aje lak kejenye kt opis nnt..
Lagi sangap!
Ngahaha!

Iklan: Malas nak cite banyak. Klik je banner2 di bawah untuk info lebih lanjut.

Nak free pass, sila pegi sini. Ye, masuk berbayar RM20 utk 3 hari. Tapi kalau ada jalan utk dpt yang free, kenapa x guna??

More info g sini aje. FB dia pun ada. Search je Youth10. Jumpa la kang..

Tak kira berapa umur anda,
See you there!


7 comments:

YanTzAnabella said...

(--")
hahaha
adeih~

Unknown said...

eh jatuh ke?
haha!

Siti Nornadiah said...

baru nak ckp pasal umur...waaaaaaaakakkakakkaka..mcm entry nie jawab soklan dalam otak..

pasal kerja tuh..kau diam tapi mouse dgn keyboard mesti kau hentak2 kannnn kannn..:)

cikedidoo said...

jom... cari kerja...

Unknown said...

nad: haaa xde bunyi dow... kali ni mmg bebetul senyap gile!!! bunyi srott srett je.. :D

cikedidoo: x sker interview la.. jom bukak kompeni! :p

Diana Ishak said...

aku tak sentap pun mulut dah macam puaka, kalau sentap lagi laaaa

cikedidoo said...

jom! apa kita nak jual?