Apr 12, 2012

Road bully

Everytime aku teringat balik insiden sabtu lepas, otomatik darah aku mendidih. I really despise that guy. Fakoff!!

So tell me wahai taxi driver, we both have same purpose to switch lane. Aku mmg dkt lane kiri, nk pegi lane tgh. Jln tgh jem nih.. Kau, yg baru masuk lane dr susur jln, pun nk mencelah dpn aku. Kereta dh brp lapis dh kt situ aje.

Boleh sabar x? Aku tgh nk tukar lane. Bila x dpt, ohh siap hon. Marah?

Tp dpt gak masuk kan? Cuma kt blkg aku je la.. Then boleh plak amik lane knn skali, lalu kt sblh aku then sharp overtake sipi lg aku nk sondol keta kau. Aku hon sepanjang yg boleh even ada polis trafik kt tepi. Biar!

Then dpn aku kau bwk slow2. Bila aku overtake kau, kau foloooo aku kt blkg. Igt aku takut?

Now tell me apa motif kau? Mmg nk naikkan darah aku kan? Sbb x bg kau masuk lane.

Aku mmg paling benci org yg suka sharp overtake keta lain. Konon kau terer laa? Boleh cilok2? If keta tu tersondol kau, sah2 la slh org tu sbb DIA YG LANGGAR, kan? Mmg sial niat kau tu.

Klu ditakdirkan tergolek keta kau masuk longkang dpn aku mmg aku gelak dpn kau!

Lantak la kau kawan aku ke sedara aku ke, tetap aku benci pemandu yg mcm ni. Fikir diri sendiri aje betul. Org lain semua nya slh. kalau org tu xperasan, for sure akn keluar ayat: mata letak kat mana?

aku rasa xde manusia siuman yg saja2 nak langgar keta org. Bodoh ke? Mesti la ada reason dia xperasan ke lost focus kejap ke.. Like u haven't laaa?

Kalau saja2 nk langgar tu, mmg otak dia shot kt mana2 la tu. mentally breakdown. Org camni aku nasihatkan pegi la apply keje jd pengganti patung crash-test tu. layak!

There's nothing i can do to stop this kind of person. Sbb sifat tu dh sebati dgn darah daging. Cuma 1 je...

Kau tunggu nnt 1 hari bila keturunan & kerabat kau pulak kna macam ni.. Itupun kalau kau sedar la kau tu pernah buat org. Tp pembalasan dr Dia ttp ada. Cuma kau xtau bila.

Tunggu!

No comments: