Mar 15, 2011

CERITA P*N**K

I am 'kinda' a morning person. But sometimes too much of thinking in the morning pun tak boleh jugak.. Here's what happened in the morning in these past few days:

1. Satu pagi before nk g keje, isi minyak dulu.. tapi bonuslink card xjumpa2. Ntah mana letaknya. Lantakla..isi je la..  RM30 ye bang.. Sambil2 isi tu otak melayang dok ingat tang mana last skali pakai... Tiba2 mata terpandang skrin kt pam minyak.. Eh, apsal cepat nau jd RM23 nih? X sampai 2 minit kot... Skali aku terpandang kan sesuatu kat pam tu dan terus mata aku melorot ke arah tangan aku sendiri.. Nice.. Aku isi minyak hijau!! RM2.50/liter. Patut la! Amik ko dpt 12liter jer~ =.='

2. Keluar dari keta kat parking lot sambil menyanyi adalah sesuatu yg janggal bagi aku. Apatah lagi bila org kt keta sebelah pun ada lg kt keta dia dok kira duit nk byr parking. So, aku jalan sambil nyanyi sambil terpele'ot sket2 (smlm elok je perfect run!).. Arini smpi agak awal drpd biasa.. Haa boleh la aku singgah kedai macha beli susu UHT nnt, makan ngan Honey Starz.. Sekali aku belek tgn sendiri.. Eh, mana konflek nyer?? Alamak, dalam kereta daaa... =.='

ok dah. title pun citer PENDEK.. 2 je la. ini pun citer 2 hari berbeza.. jadilah...

1 comment:

YanTzAnabella said...

nice cerpen...huhuhuhu