Sep 7, 2010

belum tiba masa lagi

Harini entah kenapa semangat pagi datang len macam plak..
Adakah kerana tak banyak kereta di jalanan lalu perjalanan harini sangat smooth?
Adakah kerana dapat parking murah & takyah jalan jauh-jauh g office?
Adakah kerana hari ini bakal dapat barang orderan dari Cameron Highland?
Adakah kerana kejap lagi bakal order lagi satu barang klik-klik?
Atau adakah kerana harini last kerja sebelum cuti raya esok?

Keeee sebab arini pakai perfume baru yang mengingatkan aku kat zaman muda belia dulu?
Huahuahua.... Semua sekali la kottttt...
Harapannya janganlaaa ada yang rosakkan mood elok aku arinih..
Padahal, kat rumah sebeban kerja tengah menunggu~! ~___~

Raya tahun ni aku rasa cam x prepare apa2 sangat la..
Kuih raya, langsung x beli.. Kat rumah tu, sebalang pun aku x nampak wei... Cuma kerepek jer sket..
Baju raya? Itupun nasib aritu ikut Kechik carik baju raya dia.. Jumpa kurung cotton 2 RM100. Dia amik selai, aku amik selai. Dah! Tu jer...
Kasut? Tak terfikir dowh..
Tudung? Berangan je laa.. Yang aku berkenan mahal do'oh! Benci aku!
Yang aku beli 'untuk raya' memang merepek2..
Ape je pun... flash, popcake, serbuk teh, perfume, anak tudung ganti yang lama yg dh lunyai tuh, filem..

Ko nak raya ape ni ben??

3 comments:

cikedidoo said...

esok cuti...
mood raya saya dah mariiii...
Selamat Hari Raya. 0-0 ye!

Unknown said...

wehhhh cuba happening happening laaa baru syiokkk ! selamat hari raya, maaf zahir batin, muahhhhh

Unknown said...

cikedidoo: yeahuu!! hati2 di jalan raya oke..

kak shibam: okeh, saya cuba yer... haha! muahmuah~